Västeråsträffstråden

Går och lurar lite på om det är dags för en ny träff i November?
Föreslår raskt 9e eller 10e November.
Någon som kan och vill?
Jag önskar äta mat, och efterrätt. Gärna sen eftermiddag/tidig kväll.
Längre har jag inte tänkt än.

9 November
Cattis_E

10 November
Cattis_E

Jag har eventuellt planer på att åka till Strömsholm en helg i november för lite research till min roman. Men har tvekat lite då det känns trist att åka själv när det är mörkt på kvällarna och äta alla måltider själv. Men att kombinera med en buketräff skulle ju kunna vara ett alternativ! Ska kolla lite och återkommer om det blir aktuellt.

9 November
Cattis_E, Tualma, tanten, tranan, Sizo

10 November

Har behövt fundera lite. Har inte fått pengar sedan april så varje nöjesbeslut behöver övervägas noga :D

9 November
Cattis_E, Tualma, tanten, tranan,

10 November

Har behövt fundera lite. Har inte fått pengar sedan april så varje nöjesbeslut behöver övervägas noga :D
Nej fan, jag måste ändra här. Vi ska på standup den 9e i stockholm. Kan bli knepigt att hinna båda.

Men feel free att köra utan mig om det är den 9e som passar bäst, iomed att jag är lite sent ute.

Jag kan båda dagarna med reservation för vilken behandling jag fått och dagsform.
Jag skulle jättegärna träffa dig. Visst har vi haft hästar av lite gemensam stam en gång i tiden? Tänker på Anpir (Pax x Aniol), många år sedan nu. Men ändå kul att få ett ansikte på någon som man har pratat lite med :)

Om ingen hunnit boka upp sig den 10e sen i morse kan jag ändra mig så att Sizo också kan?😇
@Tualma, @tanten, @Tranan @lil-sis

Vill ni då ha någon annan tid iom söndag?
Jag vill inte före 13 då jag gärna lägger förmiddag i stallet dessa mörka tider.

Och så kan ni gärna svara Tualma om maten också 😇. Hon har nog bättre koll på resturanger än jag 😅.
Jag är inte så kräsen men indiskt och husmanskost är väl inga favoriter.

Om ingen hunnit boka upp sig den 10e sen i morse kan vi kanske ändra oss så att Sizo också kan?😇
@Tualma, @tanten, @Tranan @lil-sis

Vill ni då ha någon annan tid iom söndag?
Jag vill inte före 13 då jag gärna lägger förmiddag i stallet dessa mörka tider.

Och så kan ni gärna svara Tualma om maten också 😇. Hon har nog bättre koll på resturanger än jag 😅.
Jag är inte så kräsen men indiskt och husmanskost är väl inga favoriter.
Matmässigt så är jag allergisk mot chili, så indiskt brukar gå bort här med, av praktiska skäl :D

Liknande trådar

Mat Någon som har tips på var man kan äta en lördagskväll? Vi har hyrt en stuga på västra Tjörn över helgen och vill ha nåt alternativ om vi...
Svar
4
· Visningar
425
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
558
Senast: Linda_A
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 998
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 152
Senast: Masqueradee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar