Murray
Trådstartare
Mina grabbar är inte särskilt svåra att trigga igång och idag har de busat, igen... Lasse sprang sig svettig medan Sigge är lite smartare och sparar på krutet och jag var självklart framme med kameran igen. Skrittade ut med Sigge efteråt med Lasse på släp efter. Så himla duktiga mina killar!
Efter det fick de gå ut en stund igen och så söta de är! Kli, kli, pill och vift på svansen åt varandra!
Efter det tog jag några huvudbilder på båda två i kvällssolen.
Men innan jag visar bus- och huvudbilderna tänkte jag visa bilderna från årets första terrängträning igår!
(Va i sjutton gubbar har hant (fragetecken). A och O med prickar fungerar inte. Aja, ber om ursakt, far forsoka utan).
Bilderna finns i andra traden men de verkar som om de flesta missar dem eftersom de ligger langre bak i traden.
Sa har kommer de igen!
Lasse skotte sig verkligen super! Laddad till tander och stark men valdigt modig!
Sigge betedde sig som om uppehallet pa 1,5 ar inte varit. Det var bara att styra och halla i sig.
Lasse ut forst.
Det forsta lilla hindret i coffin.
(Vatten)graven i coffin.
Fina killen.
Plattlatt med vatten, tyckte han.
Sigges tur.
Inga problem har inte.
Nerhopp i branta backen.
Hela albumet finns har http://www.pixbox.se/alb_show_id336042_page0.html
Efter det fick de gå ut en stund igen och så söta de är! Kli, kli, pill och vift på svansen åt varandra!
Efter det tog jag några huvudbilder på båda två i kvällssolen.
Men innan jag visar bus- och huvudbilderna tänkte jag visa bilderna från årets första terrängträning igår!
(Va i sjutton gubbar har hant (fragetecken). A och O med prickar fungerar inte. Aja, ber om ursakt, far forsoka utan).
Bilderna finns i andra traden men de verkar som om de flesta missar dem eftersom de ligger langre bak i traden.
Sa har kommer de igen!
Lasse skotte sig verkligen super! Laddad till tander och stark men valdigt modig!
Sigge betedde sig som om uppehallet pa 1,5 ar inte varit. Det var bara att styra och halla i sig.
Lasse ut forst.
Det forsta lilla hindret i coffin.
(Vatten)graven i coffin.
Fina killen.
Plattlatt med vatten, tyckte han.
Sigges tur.
Inga problem har inte.
Nerhopp i branta backen.
Hela albumet finns har http://www.pixbox.se/alb_show_id336042_page0.html