Våryra nr. 2 + första terrängträningen

Sv: Våryra nr. 2 + första terrängträningen

åhh vilka härliga hästar du har:love: o jag blev väldigt sugen på att rida lite terräng. gud va skoj!

håller också med om att han skulle passa jättebra i beige / champagne :d

Tycker det är kul att få se att dina hästar får gå i hage först i främst men sen oxå att dom slipper en massa skydd. Och täcken i detta varma väder.

Annars tycker jag att folk med välutbildade hästar fjollar för mycket med dom, tror att dom går sönder o blir trötta om dom får röra på sej fritt i en hage.

Vad härligt det såg ut. Lugnt, sansat och kontrollerat från bådas sida

Häftiga bilder du fick på dom i hagen :D Ser ut som båda gav järnet när de leker med varandra!

Vill också träna terräng men tills jag är modig nog för att sitta uppsutten på ponnyn får hon göra det själv. Hon hoppar både häckar, stockar och stengär själv :angel:

så här skulle han se ut i någon nyans av bege!
:rofl:
8753416.jpg

Fina bilder!
Provred Lasse på den terrängbanan och han stod med skrittavstånd därifrån.

Haha, herregud, tror jag dör ('ritade' bilden i senaste inlägget) :rofl:

_Peplis_: Tack! :bow: :banana:

malinsky: Denna uppsättning av beige har jag:
siggepigge.jpg

Får pröva och linda på och sadla Lasse med dessa lindor och schabrak och fota så får ni risa eller rosa det sen!

Nikki o Fabian: Några gigantiska hagar har vi tyvärr inte, men tycker ändå att vi har tur att vi har så pass mycket mark att disponera iom att vi bor i en förort till Sthlm.
Täcke får de gärna gå utan nu när det är soligt och leran (äntligen!) torkat upp. :)
Trötta lär de bli eftersom det är så mycket spring men får hoppas på bättre kondition eller nåt :p
Sigge har haft skydd eftersom han trampat sig så fruktansvärt (kom in med nya sår nästan varje dag en period + att han sparkade sig själv två senskador/blödningar) dock tror jag att vi hittat anledningen och kan förhindra det på annat sätt. *pepparpeppar* har han inte gjort sig illa ännu trots att han går utan skydd.
Men tack! :)

Myzan87: Tack! :D
Klart att du vågar dig upp! Vi fick med en stallkamrat och hennes ponny ut på terrängbanan för första gången! Superduktiga var de och hoppade allt!

sandy_: Tack! :bow:

Varför är denna flyttad till FT-gnägg?
Det är väl lika mycket allmänt gnägg som ft-gnägg?

Haha, underbar. Och jag måste glömt hjärnan på bussen som visade dressyruppsättningen jag har i beige. Jag kommer ju inte ha varken lindorna eller dressyrschabraket när jag hoppar :p

Ingen moderator som har lust att svara på min fråga något inlägg uppåt?

åhh vad kul det ser ut !!

nä jag är inte avis:angel::angel:

snygg häst h*n ser ut att gilla det

gosh vilka snygga killar :love: och du ser ut att rida vääldigt trevligt!:D:bow:

och gud va avis man blev då.. får nog vänta nåra veckor till innan terrängträningen börjar...:mad::p:D

*kl*

Murray!
Lasse ser ut som att han har växt i sin kostym under vintern.
Hur fin som helst.
Sigge är ju alltid snygg.

Men, det här är ju en ett år gammal tråd. Hur har den fått liv? :rofl:

Tack allihopa! :bow:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat