Status
Stängd för vidare inlägg.
B

-Bini-

vart kan man få tag på fullblods hästar som kommer direkt från banan vart vänder man sig då?

Sv: vart?

bla kan du hitta olika annonser på isolaracing.se, täbygalopps hemsida mm...

Du kan även ta kontakt med tränarna på banan och besöka dem, de flesta hästar kommer aldrig ut på annons. Dock är det lite fel årstid för det nu, de flesta säljs på hösten då det "rensas" ut bland de som inte duger för att ge plats åt nya unghästar.

Finns flera gamla trådar också om detta ämnet, så sök! :)

Tjao! Jag ska hämta min guldklimp från jägersro imorgon. Jag kände ingen jockey/Tränare, utan gick in på hemsidan (jägersro) skickade ett mail till alla tränare som hade sin email utlagd. några svarade och nu har jag hittat Honom:) Lycka till!

Det finns massor med trådar + svar i ämnet. Sök runt o ni kommer att få massor med tips... Vissa tränare har hemsidor och där brukar de ha en tillsalu sida... annars är det bäst att fysiskt besöka galoppbanan och knacka dörr...

Frågan har varit uppe jättemånga gånger men det är alltid samma svar. Sök igenom forumet och du skall finna!

/tifo

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I många år var fälttävlan den av ridsportens OS-grenar som var starkast ifrågasatt. Ryttare och hästar dog – eller skadades allvarligt –...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Gunnar
·
Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Svar
29
· Visningar
2 388
Senast: MalanMjöl
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det?
2
Svar
36
· Visningar
1 892
Senast: Roxy
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka