Vart tar de vägen?Mailen!

C

crazy

På sistone har jag till min förvåning sett hur min mail räknar in mottagande av ett brev...och när det är klart-vips är det borta!

Skräpfiltret är avstängt...kan jag lika gärna tillägga.Kan det vara från ev på listan som jag spärrat-ser man då att det mottages först?

Men med tanke på hur få spärrade jag har tycker jag det är många i såfall som försvinner...hmmm????
 
Sv: Vart tar de vägen?Mailen!

du har inte lagt in någon regel så att de flyttas till en annan mapp? Eller skickas vidare till en annan mailadress?
 
Sv: Vart tar de vägen?Mailen!

Nix...det enda är att några avsändare är spärrade.Men jag tycker det sker ofta liksom.Flera gånger om dagen att jag ser att den mottager mail som bara vips är borta.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Erkänner att jag inte kan det där med procenträkning men när Coop säger att de sänker priserna på frukt och grönt med 12% och att de då...
2
Svar
22
· Visningar
1 979
Senast: Gnist
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 945
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
24 903
Senast: zassoo
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 895
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp