Vart sover era hundar?

Sv: Vart sover era hundar?

Yahoo skrev:
Har ni dem i sovrummet eller får de sova någon annanstans?
dom får sova vart dom vill...dom små hundarna vill gärna sova i sängen,men schäfern sover i sin "korg"

De sover i sina biabäddar i vårt sovrum. De vill inte sova i vår säng (för varmt) och tur är det för det skulle bli väldigt trångt. :crazy:

Lagotton har en egen bädd i mitt rum och varierar med att antingen sova på den eller i min säng.

I sängen stjälandes mattes halva täcke..:smirk: Smarta hunden vägrade bli rumsren förrän hon fick sova i sängen..:angel: :D

han får vara precis var han vill. men hamnar oftast i vår säng, på min sida. bland hoppas han ner och ligger på golvet på min sida eller går han och lägger sig i soffan i tvrummet.

Hon har en egen "sovplats"
Men händer att hon ligger i sängen brevid mig ibland :)

Jämttiken sover uppe hos dottern i hennes rum, valpen sover i lilljäntans rum, äldsta terriern sover i hallen, BC-hanen sover i vårat sovrum, ungtikarna (2 st)sover i köket och gamla jämten + Finska Spetsen sover ute i sina superisolerad hundhus..

Min sover på min sida sängen och sambons på hans sida. Iaf tills de börjar snarka, då åker de ut i hallen :D

Huskeyn sover under min säng och minstingen i bädd bredvid sängen.Men på morgonen när husse gått upp e det så varm å gosigt i hans säng tycker hon:angel:

BIA:n i hallen som han delar med katten.:love:

Skulle han själv få välja hade han utan tvekat legat i min säng... Men jag vägrar pga allt hår och skit som fastnar i lakanen.:mad: Vill ha rent och fräscht där.:cool:

Dagtid kan han möjligtvis få dispens för att ligga ovanpå överkastet.:D

Min vovve ligger ofta i soffan i tv-rummet. Annars i fotöljen i vardagsrummet..

Men nu har hon fått för sig att flytta upp på min säng.. Så de flesta nätter hoppar hon upp i min säng och ger mig sällskap. Fast när jag vaknar har jag två små odjur i sängen.. Katten vill ju inte missa sin chans! ;D;D

/LQ.

Dom får sova vart dom vill och dom ligger gärna i sängen :smirk: .

Mina tre hundar sover i sängen. Cindie alltid hos husse. Lina mellan oss och Sammy där det finns plats. Oftast vid mina fötter. Sammy kom ju sist till oss så han får ta den plats som dom andra inte vill ha.

Carina

I sängen. Alla hundar i mitt hus sover i någon av sängarna. Dålig vana sedan jag var liten och var rädd att någon skulle komma och ta mig när jag sov. Hade alltid en labbe i sängen eftersom jag kände mig trygg då och det sitter kvar :)

//E

Liknande trådar

Övr. Hund Funderade lite på vart jag skulle lägga tråden men lägger den här på Hund och så får moderatorn flytta om den passar bättre någon...
2
Svar
27
· Visningar
2 972
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 876
Senast: tuaphua
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 253
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hemmet Jag är på väg att flytta in i en lägenhet på markplan. Jag var där och fixade lite igår och märkte att det blir varmt när solen ligger...
2
Svar
25
· Visningar
1 316
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar