Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag är en förvirrad själ och minns inte vart jag skulle skicka mina papper för att få mitt diplom från när jag klarade hästskötarexamen?
Har försökt googla runt lite men hittar inget svar.
Kan ni kära bukare hjälpa mig med detta kanske?
Otroligt tacksam för svar!
Nu är ju visserligen mina papper från -08 (dina är ju ännu äldre, slarvmaja ) men häri står att det ska skickas till Lena Annergård på Svenska ridsportförbundet.
Slog mig just att jag tror fasen inte jag har något diplom från min examen, och inga papper heller vad jag vet.
Vet ju själv att jag blev godkänd, men hur sjutton får jag mitt diplom utan papper?
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.