Vart skall jag fästa crub chain'en?

A

Athina

(skäms lite att jag ens ställer frågan då det känns uppenbart)
Alltså, jag fäster väl crubchain'en i de översta ringarna.. ja där jag fäster huvudlaget, eller? För jag måste ju ha en... eller?

19921.jpg

Sv: Vart skall jag fästa crub chain'en?

Ja, det stämmer, i övre ringarna. Och ja, använd en chain.

Varför det?
Jag använder läder rem, det går precis lika bra och är snällare.
:idea:

Monke :)

Jag tror inte att man får ha vanlig lädercurb om man ska tävla åsså bör man inte ha det för den töjer sig och sviktar. Det är iaf vad jag har hört... :confused:

Hmm, jag hade nog kunnat göra mitt svar tydligare i stället :o :D

Vad jag menade specifikt är att det bör vara chain eller strap. Hade mina funderingar på att skriva om strap, men det föll bort i min lätt bakfulla hjärna :eek:

Jaja, strap då... det är det jag har en läder strap, men det var lite enkelt i all hast att skriva chain.. :D

Ja menar, det var lite dummt att skriva denna fråga kanske, men hallå, här ligger man hemma sjuk och nerdrogad på panodil och hostmedicin, så då börjar man undra om allt verkligen är så logiskt som det verkar.. :D :angel:
Det blir ju helt.. knäppt om man inte har en strap, eller chain... vobbligt liksom..
:bow:

(Vad har Tess gjort om hon är lite lätt bakis då? :D )

Man får använda chain eller läder på stångbett om man vill när man tävlar. På tränsbett är det dock bara tillåtet att använda lädercurb.

FESTAT :D (Rickard Engfors Schlagershow på Gute) Hade gratis inträde och blev lite på lyset. :p

Inte enligt WRAS, här får du använda kedja även på tränsbett. :crazy:

Monke :)

:banana: Yoooo Go Tessan, Go Tessan Go go :banana: :banana:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 898
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 181
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
719
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag utbildade mig till statsvetare en gång i tiden och började arbeta inom kommunal näringslivsutveckling, på ett privat bolag som...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 914

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka