vart ska man vända sig?

diabla

Trådstartare
om man aldrig i hela sitt liv har ridit fälttävlan men är otroligt sugen! jag kan alltså ingenting, inte ett skvatt om olika regler och etc. Jag bor i göteborg, vad ska man göra? hur kommer man igång? jag känner inte heller någon som tävlar fälttävlan och vet inte ens vart närmaste bana är! väldigt tacksam för svar!

Sv: vart ska man vända sig?

Gå in på ditt förbunds hemsida och leta reda på tränare, sen är det väll bara att ringe henne/honom och höra om det hålls någon träning i din närhet.

På måndag 1:a maj kan du komma och titta på årets första terräng
träning ute på banan i Säve. För mer info kolla www.ghec.se

Har inte GFRK lite fälttävlan? Dom heter ju faktiskt Göteborg Fältritt klubb..har för mig det men vet inte..

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 474
Senast: Mia_R
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 534
Senast: Roxy
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 839
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 192

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka