Vart registrera?

Kan jag alltså stambokföra mitt sto som är korsningsponny i ASRP om jag tävlar henne?

@Fiorano
Visst hade det varit roligt att eventuellt kunna visa fram en hingst men den vägen är ju som bekant rätt lång. Skulle det titta ut en helt fantastisk hingst så får jag väl fundera på det. Men jag hoppas ju på stoföl. ;)

Jag tror det. Men då måste hon gå ganska högt i klasserna. Hennes ingående raser är ju godkända inom ASRP
 
Vårt NF sto är dräktig med godkänd SWB hingst, var är bäst att regga avkomman då, tror ni?
 

Liknande trådar

Avel Satt och funderade på det där med hur storleken nedärvs till fölet och hur stor inverkan stoets resp. hingstens storlek har på fölet...
2
Svar
34
· Visningar
5 559
Senast: tuaphua
·
Körning Jag har i flera omgångar varit sugen på att skaffa mig en körhäst men jag är väldigt osäker på vad jag söker. Jag har kört en del...
Svar
5
· Visningar
1 614
Senast: Jate Volim
·
H
Avel När jag bodde i England förundrade jag mig alltid över hur lätt de tog på avel. Hade man ett sto och grannen en hingst, ja då fick han...
Svar
6
· Visningar
1 170
Senast: copernica
·
B
Hästmänniskan Har nu haft så otroligt mycket problem med ASVH i samband med registrering av fölen plus dom äldre hästarnas pass och blir därför...
Svar
10
· Visningar
1 472
Senast: Linda L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp