Vart köper man en snorfrida?

Mynta2

Trådstartare
Apoteket vet inte vad det är för något och deras saker är inge bra enligt dom själva ;)..så då köper jag ju inte deras saker.

Sv: Vart köper man en snorfrida?

på gravid.se kan du köpa.. gjorde själv det bara för nån dag sedan.. tänk på att köpa till filter för det glömde jag!!

Det går inte köpa sånt i en affär på stan typ ? Är det nätet som gäller ?

He he, jo givetvis..bara att jag aldrig vart in i en babybutik, så jag vet inte riktigt vad dom heter. Ja, babyproffsen då, men är nog den enda namnet jag känner till tror jag ;). Och den ligger ute på Hisingen = kråångligt att åka dit. Tänkte mest vara supersmidig så sambon kan handla en inne i stan innan han åker hem.

Jag köpte på Barnens Hus .. men jag har aldrig använt den, det går bara inte :o

Finns på babyhörnan och ev i Briobutiken i nordstan. Ring och hör med dem vet ja!

Se där..så mycket man inte vet ;). Hade jag faktiskt ingen som helst aning om att det fanns en Briobutik i Nordstan. Men å andra sidan när jag tvingas gå där nere går jag så fort jag bara kan för att slippa detta myller av folk. Tack för tipset.

Sisjön..världens ände ;). *bara skoja*. Lite långt för mig, annars bra att veta.

Jag kanske inte kan använda den heller...det ser ju liksom inte så svårt ut på bild. Har du något annat förslag än just en Snorfrida ?

Babyland har en som heter Näsfrida men jag tycker den är lite svåranvänd, pipen är liksom för tjock tycker jag. Skulle kanske ha funkat bättre när han var mindre = ligger mera still men nu är det svårt att kunna hantera den. Sonen är 11 månader.

Jag köpte en Näsfrida på Babyland och det är ett av de bästa köpen jag gjort! Helt suverän! :laugh:
Visst är det inte helt poppis på natten så det blir lite tjuvhållning men å andra sidan går det fort och näsan blir ren!
På dagen går det däremot jättebra, då tycker han att det är kul när jag tar fram "snorsugen" :laugh:

Jag har så svårt att liksom 'suga snor' jag tror jag skall få den i munnen :D Jag har faktiskt petat med tops, såna special som ser ut som ett spjut, gått jättebra. Men man måste vara försiktig såklart!

Jag lyckades få tag i en på Lidl, likadan som de man ser att de använder på förlossningsprogram. Köpte ett helt kit med "vårdprodukter", ett SÅDANT HÄR, och jag är verkligen helnöjd. Väldigt effektiv måste jag säga. :)
Har tyvärr inte lyckats hitta ifall det finns någon svensk ÅF (antar att det bara var en kampanjvara då jag köpte det, ca 4 månader sedan)

Liknande trådar

Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
472
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 688
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
785
Småbarn En vän till mig är gravid och väntar sitt första barn. Hon bor i Tyskland. Jag håller på att sätta ihop ett litet paket med bra att...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Storlek röd Kong?
  • Valp 2024