Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
He he, jo givetvis..bara att jag aldrig vart in i en babybutik, så jag vet inte riktigt vad dom heter. Ja, babyproffsen då, men är nog den enda namnet jag känner till tror jag . Och den ligger ute på Hisingen = kråångligt att åka dit. Tänkte mest vara supersmidig så sambon kan handla en inne i stan innan han åker hem.
Se där..så mycket man inte vet . Hade jag faktiskt ingen som helst aning om att det fanns en Briobutik i Nordstan. Men å andra sidan när jag tvingas gå där nere går jag så fort jag bara kan för att slippa detta myller av folk. Tack för tipset.
Babyland har en som heter Näsfrida men jag tycker den är lite svåranvänd, pipen är liksom för tjock tycker jag. Skulle kanske ha funkat bättre när han var mindre = ligger mera still men nu är det svårt att kunna hantera den. Sonen är 11 månader.
Jag köpte en Näsfrida på Babyland och det är ett av de bästa köpen jag gjort! Helt suverän!
Visst är det inte helt poppis på natten så det blir lite tjuvhållning men å andra sidan går det fort och näsan blir ren!
På dagen går det däremot jättebra, då tycker han att det är kul när jag tar fram "snorsugen"
Jag har så svårt att liksom 'suga snor' jag tror jag skall få den i munnen Jag har faktiskt petat med tops, såna special som ser ut som ett spjut, gått jättebra. Men man måste vara försiktig såklart!
Jag lyckades få tag i en på Lidl, likadan som de man ser att de använder på förlossningsprogram. Köpte ett helt kit med "vårdprodukter", ett SÅDANT HÄR, och jag är verkligen helnöjd. Väldigt effektiv måste jag säga.
Har tyvärr inte lyckats hitta ifall det finns någon svensk ÅF (antar att det bara var en kampanjvara då jag köpte det, ca 4 månader sedan)
Gravid - 1år
Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.