Vart köpa "här vaktar jag skylt" med egen bild?

N

Nozer

^Se topic.

Vart hittar man sådana?
Letat runt lite o den enda jag hittade kostade 420:- vilket är liiiiite för dyrt för min smak.

/Tobbe
 
Sv: Vart köpa "här vaktar jag skylt" med egen bild?

Borde man inte kunna göra en egen?:D

Annars har jag sett såna skyltar i djuraffären för runt hundralappen med rätt många raser att välja på!
 
Sv: Vart köpa "här vaktar jag skylt" med egen bild?

kan du inte klistra på din egen bild på en sån skylt då? lite pillrigt kanske...
 
Sv: Vart köpa "här vaktar jag skylt" med egen bild?

Vaktar han bilen då annars blir ju en sån skylt lite överflödig.
Många skaffar allt möjligt jox som har med hunderiet o göra men som inte har nån betydelse i smmanhanget. Vettigare o varna för en hund som faktiskt vaktar sin bil, annars blir såna skyltar inte värda nåt i folks ögon till slut o man slutar bry sig om dom.

Men givetvis om han gör det så självklart ska du ha en skylt som varnar. Så jag mena inget illa med mitt inlägg om du tolka det så.
 
Sv: Vart köpa "här vaktar jag skylt" med egen bild?

Piru: Ska ha till dörren hemma. O e inne på att tillverka en egen där det står "här pussar jag" =)
 
Sv: Vart köpa "här vaktar jag skylt" med egen bild?

Jag har gjort en egen som jag laminerat för bättre hållbarhet. Satte in bild och skrev text i word eller powerpoint och laminerade sen den. Jag använder den inte faktiskt. Men det kanske man borde.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
978
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 579
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 774
Senast: Hermelin
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 906
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp