Vart kan man få tag i gamla tävlingsresultat?

pastejja

Trådstartare
Jag letar efter tävlingsresultat på en häst jag ägde i för många år sedan. Gissar att det ska vara mellan 1984 och så tror jag att hon avlivades 1993, men är inte säker(hade sålt henne då). Finns det någon möjlighet att hitta så gamla resultat? Kan man gå genom klubben de tävlade för eller hur gör jag? Tror hon tävlade för Malmö Ridklubb som ungdom och Malmö Civila som "äldre"(efter att vi sålt).
U

Sv: Vart kan man få tag i gamla tävlingsresultat?

Enklast är nog att ringa till ridsportförbundet, dom brukar kunna hjälpa till och ta fram resultat.

Jag letar efter tävlingsresultat på en häst jag ägde i för många år sedan. Gissar att det ska vara mellan 1984 och så tror jag att hon avlivades 1993, men är inte säker(hade sålt henne då). Finns det någon möjlighet att hitta så gamla resultat? Kan man gå genom klubben de tävlade för eller hur gör jag? Tror hon tävlade för Malmö Ridklubb som ungdom och Malmö Civila som "äldre"(efter att vi sålt).
U
Kolla som sagt med ridsportförbundet- deras hemsida har tävlingsresultat- kanske finns där?

Kollade på ridsportförbundets sidor och det var för gammalt för att vara online, men jag ringde, och de skulle kolla om det fanns äldre info i den gamla burken. Tack för era svar!:)
U

Liknande trådar

Ridning Jag har hamnat i en otroligt jobbigt sits och vet inte vad jag ska göra. Jag är en ganska erfaren ryttare (dock hobbynivå) som ridit...
2
Svar
34
· Visningar
7 614
Senast: akleja
·
Tjatter Välkommen till teminsstarten på Stall Hästlyckan. Härmed meddelas att du blivit antagen till årets nybörjargrupp för vuxna och vi...
64 65 66
Svar
1 300
· Visningar
50 812
Senast: bollen__
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det äntligen dags för höstens ridweekend som jag sett fram emot med spänning! Jag skulle åka till ett ställe jag aldrig varit på...
Svar
0
· Visningar
1 121
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Sålde min korsning,en unghäst på 3 år för ca 2 år sen,köparen har sedan sålt han vidare. Vet att det var lite problem där,då jag...
Svar
10
· Visningar
2 178
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka