Vart kan få utlopp för sitt intresse?

B

Bubben91

Jag tycker att körning är väldigt roligt, håller själv på att försöka kära in min lilla pålle där hemma.
Problemet är bara att jag är inackorderad io ett stall med nästan bara hoppning, fullt med hopphästar och körning näms aldrig.

Finns det inte någon klubb eller ännu bättre någon som skulle vilja lära ut, eller någon tävling, mässa eller liknande?
Jag är mest intresserad av brukskörningen men körning i allmänhet är roligt!:banana:

Sv: Vart kan få utlopp för sitt intresse?

Hej! Ser att du kommer från Alingsås, skicka ett PM så får du veta mer :)

Jag bor i Norra skaraborg. 3 mil utanför Mariestad:)

Jag vill veta vart jag kan vända mej för att hitta t.e.x kurser och tävlingar för nybörjare.

Det vill jag också gärna veta :angel:

Jag bor i Norra skaraborg. 3 mil utanför Mariestad:)

Jag vill veta vart jag kan vända mej för att hitta t.e.x kurser och tävlingar för nybörjare.

Varttofta är väl det som borde vara närmast då, de skall ha en tävling helgen 4-5 maj.

japp, jag såg även att bergs hästklubb och töreboda också skulle ha. det är ju ännu närmre:) (töreboda är bara 2 mil)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 750
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 786
Senast: yamyam
·
Tävling Jag har en hopphäst som jag vill träna och tävla med men det blir sällan av då jag nästan aldrig har någon som kan följa med. Jag vet...
Svar
15
· Visningar
1 903
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 350
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar