VArt hittar man....

M

millansnillan

Uppfödare av Engelsk cockerspaniel i Karlstad eller Värmland?

Sv: VArt hittar man....

Södra dalarna, norra dalsland, västra västamanland och norra/västra Närke går bra det med.

Finns det ingen rasklubb som har uppfödarregister?

Tack nu har jag hittat en i Ludvika som verkar bra. Fats det skulle ju vara bra med några fler ifall alla valparna där redan är sålda :crazy: Trodde inte att dte skulle vara så svårt att hitta valpar :crazy:

Det finns en i Karlskoga som har bra hundar vad jag har hört, sen finns en i Kumla (Inger nånting) som vi skulle ha köpt valp av, men det blev bara en och hon skulle ha den själv! Westerner har fina hundar också!

Du får jättegärna PMa om du vet mer om den i karlskoga!

Westerner i Fellingsbro har jättefina hundar. Jag tror att hon har valpar nu. Apelhöjdens i Dalarna har också jättefina hundar. Jag tror att hon också har valpar nu.

Liknande trådar

Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
528
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 061
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka