Vart finns det tävlingar?

fruxolisa

Trådstartare
Hej hopp!

Jag börjar bli lite fundersam om det inte skulle vara roligt att starta i diatans snart. Jag or i Göteborg, är det någon som vet vart/när det är tävlingar runt om i och utanför Göteborg nu under våren?:confused:
Tacksam för svar

Kram Lisa

Sv: Vart finns det tävlingar?

Hej, jag bor också i gbg och vill börja med distans :bump: , men va tråkigt att det inte finns några tävlingar alls här på västkusten!!

Ni som är verksama här runt om kring, finns det inga distansklubbar här? Om det finns, varför annordnas inga tävlingar?
Mvh

Sv: Vart finns det tävlingar?

Hej, jag bor också i gbg och vill börja med distans :bump: , men va tråkigt att det inte finns några tävlingar alls här på västkusten!!

Ni som är verksama här runt om kring, finns det inga distansklubbar här? Om det finns, varför annordnas inga tävlingar?
Mvh

jag tycker med det är tråkigt att det inte finns några tävlingar här! Göteborg är ju ändå en stor stad med många ridklubbar så den borde ju finnas någon som kan anordna en distanstävling.

Vilken klubb e du med i?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
596
Senast: morgaine
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 315
Senast: Lady_S
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 109
Senast: zarmino
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 452
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Barn som inte sover