Vart få tag i potatisprotein

Fast det betyder ju inte att själva säckarna är på 200 kg. Det betyder bara att du måste handla 200 kg foder för hemkörningen. Jag blandade några säckar potatisprotein med några säckar lucern sist jag handlade. Säckarna väger 25 kg/st.
OK, men det verkade som sagt vara en relativt nyanställd utan koll som svarade på mina frågor.
Det hon var VÄLDIGT tydlig med var att de skickar inte bara 200 kg när de ändå skickar till Norrland, det blir alldeles för dyrt och hon visste inte när nästa transport ditåt skulle gå. :meh:
(Ja, jag köper 200 kg om jag måste, bara jag får tag i eländet! ;) )
 
Det tror jag på eftersom de enligt min vetskap ligger i Skåne. Om du inte bor hetl fel borde det gå att hitta andra som vill handla från dem. Jag vet att jag sett samma fråga vid flera tillfällen så du borde inte vara ensam om problemet.
 
Jag gick ner till lokala foderaffären och frågade om de kunde få tag i potatisprotein och de tog hem från Vilomix på några dagar. De hade inte hemma.

Jag bor i Uppsalaområdet.

Här säljer flera. (Runt Uppsala alltså). Tom min lilla lokala.

Om du åker förbi Börjes i Bro säljer de också och någon hundralapp billigare per säck.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 433
T
Foder & Strö Jag klurar och klurar på om jag ska byta "proteintillskott" i krakens foderstat. Har under hösten och vintern använt sojamjöl, råkade...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
15 114
Senast: Jessica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp