Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller inte alls klockrent . Stor skillnad på en häst som får gå som "kompis" eller vad som kallas skogsmulle och en häst som tränas stenhårt för att vinna några rosetter.
... vi har otroligt kul ihop trots att vi tävlar ...
Vari ligger nöjet för hästen att luffa i skogen?Du uttrycker dig som att där skulle finnas ett motsatsförhållande i det.
Trots?
Vari ligger nöjet för hästen?
Du uttrycker dig som att där skulle finnas ett motsatsförhållande i det.
Trots?
Vari ligger nöjet för hästen?
Det är en öppen allmän diskussion på ett forum, varför tar du åt dig personligen av allt?
Använd ignorera-knappen i så fall.
Du får gärna svara på den frågan också.Vari ligger nöjet för hästen att luffa i skogen?
Det gör inte ansvaret för hästens välmående mindre.Har nog sett lika många hästar som farit illa bland tävlings- och skogsmullehästar.
för att just den här människan skriver elaka saker till mig personligen hela tiden, jag blir ledsen över det hon skriver och hon slutar aldrig trots att jag bett henne tidigare. Det enda jag vill är att hon ska låta mig vara ifred och inte kommentera det jag skriver.
Jag undrar hur kaxig hon skulle vara om vi stod mitt emot varandra i verkligheten, folk säger vad fn som helst till varandra bara för att det är på internet.
Vari ligger nöjet för hästen att luffa i skogen?
Har nog sett lika många hästar som farit illa bland tävlings- och skogsmullehästar. Skillnaden är att tävlingshästarna syns av flera
Det beror ju på hur hästen uppfattar det.
Livskvalitet sitter inte enbart i hur vältränad som man är.
Det finns både psykiska och fysiska åkommor som båda dessa hästkategorier kan lida av.