Vart är katten? *bilder*

Thunder_rose

Trådstartare
Satt framför datorn och kom på att jag inte hade sett Pepsi på ett bra tag. Så jag började leta lite smått och efter några vändor i lägenheten hittade jag den här bulan;) ( bdb)
25561_1234283253.jpg

Jovisst, där låg han och gottade sig
45746_1234283438.jpg

32810_1234283616.jpg

Lill snutten hade då gått och lagt sig under överkastet:p
13428_1234283776.jpg

44825_1234283861.jpg

* jag försöker sova här...:cool:*

Senast ändrad:
Sv: Vart är katten? *bilder*

Aw vad söööt! Vilken taskig matte du är som väcker honom ur sin skönhetssömn :mad: :D.

Naaaw... Va mysigt det ser ut. Man vill liksom krypa ner bredvid :)

Bdb = bilddagboken. Du måste ha ett extra fönster öppet med den siten för att se bilderna.

Nu fick jag det att fungera :D

Senast ändrad av en moderator:

Jag har också en katt som ständigt sover under överkast/filtar. Man får akta sig när man sätter sig så inte katten är där under!

Jag har också en katt som ständigt sover under överkast/filtar. Man får akta sig när man sätter sig så inte katten är där under!

En av våra katter som vi sedan omplacerade levde halva sitt liv under en filt, ett täcke eller liknande! Kommer ihåg en gång då en killkompis till mig slängde sig i sängen och landade RAKT på henne :eek: han flyger upp som en missil och hon flyger ut som en komet under överkastet! Stackars stumpan, som tur är klarade hon sig helskinnad :p.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 738
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 254
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 101
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar