Sv: vart är ferrytowns tråd?
så när ingen i hans närhet anmäler är det ok att han ser ut så även två månader senare?
jag har anmält frågan men jag ville även försöka påverka härigenom. Vi får inte låta sånt här gå förbi, man måste våga agera.
Ingen i hans närhet har anmält Eftersom att de ser det som nästan Ingen här kunde se, klar förbättring både i Ferrytowns sinne och i hullet. Han har en bit kvar, men alla hästar kan Inte gödas upp på två månader. Han tappade MYCKET i vikt, det tar tid att få fart på hullet och få det att komma tillbaka. Det stadiet har jag lyckligtvis kommit in i (neka det nu om du vill, men jag och folk runt omkring vet att så är det) och för mig går allting uppåt trots allt. Min häst vandrar inte, han verkar glad, pigg, han är blank i pälsen och verkar Inte må dåligt psykiskt.
På detta forum har Jag framstått som en djurplågare och vanvårdare vilket jag Inte tänker köpa för fem öre. Klassa mig som det om du vill, men jag vet själv att så ligger det inte till. Jag gör allt för min häst mer än gärna och vill honom allt väl. Det har varit Otroligt svåra månader för mig i och med att det blev så här, och sen alla dessa trakasserier och anmälningar jag fått? Hur kul tror du att det är på en skala? Jag känner mig otroligt kränkt bara av att veta att folk tänker tanken, och att det faktiskt har skett en anmälan.
Det här problemet är inte vållat med flit, det var en sk "olyckshändelse" som jag skulle vilja kalla det. Min hingst blev utsläppt på sitt första bete, och det blev inte som förväntat utan han gick ner i vikt, hemmablind som man blir såklart när man ser hästen varje dag så upptäckte vi det för sent (erkänner jag självklart).
Responsen man får på det här forumet är oftast negativ, jag vet att man ska kunna ta kritik när man lägger upp en tråd på ett forum, men var går gränsen mellan kritik och trakasserier och påhopp?
Nu kommer det komma en djurinspektör för att inspektera min häst, roligt? Nej! Det känns förjävligt, och allt detta är tacken för att man bad om hjälp på sveriges kändaste hästforum?
Var Ferrytowns tråd? Jo, den slängdes.