YorkWann

Trådstartare
Vad har ni för vårskor?
Jag har inget mellanting mellan Blundstonekängorna och sommarsandaler. Tänkte mig sneakers, tips! Tipsa gärna om andra vårskor också, tycker inte det finns några fina...

Jag köpte ett par nike sneakers (ljust beigea med gulddetalj baktill, hittar inte bild på dem just nu) i fjol som får hänga med i år också :)

De här hittade jag för halva priset på rean...
27228311-origpic-f6d074.jpg

Växlar mellan dom här paren när det är lite varmare ute och börjat torka upp:
886952780609_002.jpg

vagabond-brenta-brun-skor-online-57141039-1-600x375.jpg

ledande-namn-svart-run-50-free-skor-nike-herr-silver-613nefnf83_1.jpg

När det fortfarande är lite kallare och blötare ute så har jag två par i den här modellen som jag växlar mellan :up:

sp_302058_a_w.jpg

Vad har ni för vårskor?
Jag har inget mellanting mellan Blundstonekängorna och sommarsandaler. Tänkte mig sneakers, tips! Tipsa gärna om andra vårskor också, tycker inte det finns några fina...
Jag har också dessa Vagabondskorna. De har dock varit med i typ 3år nu året runt och är ganska nötta, men fortfarande fina i lädret. Jag hoppas att de kommer hålla länge till, för nu är de så himla sköna. Men man måste gilla skor som är helt platta inuti och har tunn sula.
vagabond-brenta-brun-skor-online-57141039-1-600x375.jpg

Vill du ha strumpor i, ts, eller räcker det med mer täckta skor än sandaler? Ballerina är ju min go-to-solution varje vår och höst.

Vagabond, ecco och adidas var ju snygga! Ska kolla på dem efter jobbet imorgon tänkte jag. Tack för tipsen! :)

Liknande trådar

Fritid Ska till Stockholm 21-23 mars med familjen - alla vuxna. Det blir från fredag eftermiddag/kväll till söndag eftermiddag/kväll. Det vore...
Svar
8
· Visningar
465
Senast: Lightzone
·
Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
5
· Visningar
218
Senast: Sleepan
·
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 235
Senast: Capybara
·
Fritid Nästa helg ska jag och snart 8-åriga dottern till Malmö för att gå på konsert. Har ni några tips på andra aktiviteter som är passande...
Svar
0
· Visningar
163

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka