paradiset

Trådstartare
Myxomatos-den dödliga kaninsjukdomen härjar i Danmark (vanligt på hösten)
Så ni som har utekaniner o bor i skåne o Stockholms skärgård bör se upp o helst vaccinera!

Om du inte ska resa till skåne med kaninen el träffa kaniner därifrån så är det nog ingen fara, sjukdomen är innte vanlig i Göteborgsområdet o närheten.

Vill du köpa en superhoppare av mig??
Har en hane kvar, nu 5 veckor gammal! Föräldraran hoppar grymt o är jättekeliga!
Dvärgvädur Han heter Popcorn o är rödbrun manteltecknad
(madagskar brokad, vit bläs)
Föräldrarna är japantecknad o orange manteltecknad!
Han kostar 250 kr o du får stamtavla o skötselråd!
Vill du se bilder gå in på pets på:
http://photos.yahoo.com/mariasegedi

Har ute kanin, och bor i Göteborg.
Ingen fara då allstå?
Ska snart vaccinera mot Harpest, har så förbannat mycket harar här :crazy:

rykten om myxomatos och RVHD visade sig vara falska alarm, står det i detta nummer av kaninuppfödaren :bump:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 375
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 014
Senast: Enya
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 110
Senast: lundsbo
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 332
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar