Jag har flyttat in i nytt litet stall (två boxar) och tänkte fråga om det finns möjlighet att instalera en liten varmvattenberedare, men jag tänkte gå den billiga vägen och köpa något bättre begagnat, installera kan sambon.
Men det jag inte alls vet är hur stor behöver den vara?
Jag vill kunna spola av en fullstor häst från topp till tå med hyffsat varmt vatten (inte bara "fisjummet" )
Hade jag vetat det här innan så hade jag kunnat klocka hur lång tid det tog på förra stället att spola av henne och sen mätt upp den mängden vatten, men det kan jag inte nu tyvärr. Jag hoppas att någon här spolar av sin häst och kan tala om hur stor vattenberedare ni har (eller hur liten som INTE räcker.)
Hoppas någon kan guida mig på rätt väg
Men det jag inte alls vet är hur stor behöver den vara?
Jag vill kunna spola av en fullstor häst från topp till tå med hyffsat varmt vatten (inte bara "fisjummet" )
Hade jag vetat det här innan så hade jag kunnat klocka hur lång tid det tog på förra stället att spola av henne och sen mätt upp den mängden vatten, men det kan jag inte nu tyvärr. Jag hoppas att någon här spolar av sin häst och kan tala om hur stor vattenberedare ni har (eller hur liten som INTE räcker.)
Hoppas någon kan guida mig på rätt väg