Sv: Värmning av häst?
seejii skrev:
Jag tycker att det är synd att folk inte tar det serisöst... Bara Hallon plus en till, som verkar var den enda.
Jag tycker det är en bra fråga och det är synd att man inte tar det på allvar. frågan ligger uppe på alla disipliner och det ska göras en sammanställning och då blir det så jävla fel om westernfolket representerar detta... Inte undra på att folk fnyser när man säger att man rider western...
Monke, vad var syftet med att vara så extremt ironisk???
/cj
Öhhh
Frågan är ju inte riktad till oss.
Det står uttryckligen Trav, Galopp, Distans,Hopp, Dressyr och Körning. Förvisso på vår sida men det vore ju inte första gången något hamnar fel.
Vi hade ju precis en fråga om Grönt kort. där man blandade ihop TR med WRAS. Eller varför inte frågan om Camarque ridning, som väl inte är western, eller
Jag är ledsen men jag tycker inte att Bukeforumet är seriöst, det avhandlar INGA frågor som ger mig något.
DVS utvecklar western eller westernridningen. Det är till för tokstollar som jag själv som roar oss någon timme genom att skriva om lite ditten och datten.
Men du Hallon som är så seriös, hur tänker du när det gäller western och dess framtid, skulle mitt sätt att värma min häst ge mig/western mer status
:smirk:
Om Buke skulle utveckla folk och deras syn på western, varför kommer då dess evinnerliga korkade frågor om och om igen. Såsom sadelfrågor, ridproblem, o koll frågor, som tycker att western verkar ball. Varför finns det inget med substans?
Jag har fösökt ett flertal gånger men vi åker tillbaka till nybörjarstadiet hela tiden, ingen som håller på med detta på högre nivå finns på Buke. Det har funnits men dom har väl tröttnat
Ps. jag försökte bara vara lite rolig, inte ironisk
Monke :smirk: