Värmefoto?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare mjauen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 768
M

mjauen

vet någon vad det kostar att ta ett värmefoto på hästen, kan man göra det om man tex. undrar om hästen har utslitet bäckene?
Vet ni även hur detta går till?

Tacksam för svar!!:crazy:

Sv: Värmefoto?

Med termokamera kan man i bästa fall se vilket område som har problem inte ställa ngn diagnos. Utslitet bäcken? Vad menar du med det?
PL

Jag har haft värmekamera flera gånger till min häst å det kostar 300-400kr för en undersökning plus 30kr milen (tror jag) resersättning, brukar betala 100-150 i resersättning.

Vet dock inte om man kan se ett utslitet bäcken.

Jag har haft värmekamera flera gånger till min häst å det kostar 300-400kr för en undersökning plus 30kr milen (tror jag) resersättning, brukar betala 100-150 i resersättning.

Vet dock inte om man kan se ett utslitet bäcken.
okej, vem är det som kommer ut till din häst, har de någon hemsida?
Du kan PM:a mig om du inte vill skriva ut det här.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har hamnat i ett dilemma där jag sålde en häst för ett halvår sedan som köparen nu vill häva. Grejen hör till att hästen har... 2
Svar
27
· Visningar
3 997
Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
480
Senast: Mearas
·
Hästvård Min lille ettåring har kastrerats på klinik för en månad sedan men sedan åkt på infektioner i skapet. Två antibiotikakurer senare tror...
Svar
7
· Visningar
771
Senast: Amk
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 228
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka