Varmbloden på radannonserna!

orcide

Trådstartare
Kan det kanske vara dax att sätta en egen kategori för alla varmbloden som översvämmar radannonserna?
Kan ju tex heta ridtravar kategorin.

Det blir onödigt svårt att läsa igenom annonserna när man absorlut inte vill ha travare .

Sv: Varmbloden på radannonserna!

Iofs är väl ridtravarna bara i lägsta priskategorin så om man vill ha hästar i den kategorin så får man kanske räkna med travare & inte ha för höga krav?:smirk:

Iofs är väl ridtravarna bara i lägsta priskategorin så om man vill ha hästar i den kategorin så får man kanske räkna med travare & inte ha för höga krav?:smirk:

Förut fanns ju en kategori för hästar upp til 9999kr och det var ju jätte bra .

Den gjorde ju så alla travare + sällskapshästar hamnade där .
Så dom somletade typ sällskaps häst kikade ju där och dom andra kategorierna fick vara "ifred" så att säja.

Under Snabbsök välj kategori och välj sedan ett eller flera prisintervall som är intressanta. På detta sätt kan man välja bort exempelvis de billigaste hästarna inom en kategori.

Under Snabbsök välj kategori och välj sedan ett eller flera prisintervall som är intressanta. På detta sätt kan man välja bort exempelvis de billigaste hästarna inom en kategori.

Jo visserligen ,, men om man letar en billig häst fast inte travare då?
Då funkar inte det .

Då letar du antagligen för billiga hästar:angel:

Då letar du antagligen för billiga hästar:angel:

Haha jag hjälpe min kompis att finna en sällskapshäst men hon vill inte ha varmblod ,, utan kanske en gammal pensionerad connemara eller halvblod o dyl .
Då upptäckte jag detta "problem".:grin:

Jag som tyckte jag hade en skitbra ide att ta tillbaka "billighets" kategorin ju :bump:

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
841
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Kattraser bomba mig med info

Hästrelaterat