Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jobbigt att du har så mkt sammandragningar. Hade du det förra gången också? Tur att du har ett stillasittande jobb iaf! Inte långt kvar nu skönt nog!
Igår kväll vid 00 när jag skulle gå och lägga mig så vaknade M och va jätte ledsen. Ingen napp eller välling skulle han ha. Gick upp för och se om vi skulle ta på tandsalva då han har en tand som är påväg upp. Men när han kom över till mig så vart han lugn och tog nappen själv så vi gick in i vårat sovrum och han somna direkt. Fortsatte sova fast jag la ner honom brevid mig i sängen. Det händer nästan aldrig annars. Sen Sov han mellan oss hela natten. Visst jag sov väldigt lätt men det är det värt när det inte sker så ofta. Va nog över ett år sen han sov en hel natt med oss! Älskade unge!
Måste kännas skönt att äntligen kommit på det!
Precis så tror jag också och i kombination med att han varit f-ledig i mindre än 6 månader och dessutom slår i sgi-taket så att säga så borde det inte spela någon som helst roll för själva sgi:n? Vill bara förvissa mig om att vi inte gör något olagligt.Jag tror att man får vara det men är inte säker, däremot är ju inte sgi skyddad men det är väl inga problem då den väl ska återgå till det normala när man jobbar?