Varm kotled?

D

dorisdoris

När jag kom hem från ridningen i torsdags var hästen varm på hb kotled. Dock inte särskilt svullen... På baksidan (senan ovanför hovskägget) var hon mjuk... Stuckning/vrickning? Hon är fortfarande likadan... om hon är det ikväll är det vetrinär som gäller :cry:

Vad tror ni det är? Känns inte som galla heller... hon är inte överbelastad (har endast skrittat henne innan det hände). Och stukning borde väl vara bättre nu?

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 425
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 691
Senast: Karminnie
·
Hästvård Hej! För ca en månad sedan blev min häst troligtvis biten av en orm i hagen, för plötsligt var han 2 gradigt halt på HF när jag tog in...
Svar
18
· Visningar
5 875
Senast: a1agnlju
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
30 026
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka