• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Dragonfruit_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 049
D

Dragonfruit_

Fan också.. Skulle ut och köra ena pållan i dag och då har hon en varm hov.. Suck, jag som precis har börjat komma igång igen.. Ska det bli samma visa igen? Tur att det är snö.. Hoppas att det är bra i morgon..

pållen hade också en varm hov för nån vecka sen, pratade sen med hovslagaren när han kom, han sa att det inte var någon fara. men jag har ingen aning. det gick över på en dag så det var inget långvarigt. men iaf... vad vet du om varma hovar? vill veta, tror nämligen inte riktigt på hovis.

min häst hade varma bakhovar när hon blev skodd efter att ha gått barfota bak i flera månader.
bakhovarna var alltid lite varmare än framhovarna när hon inte hade skor bak. men det var normalt enligt hovslagaren.
jag tror inte det är nåt om hoven inte är varm imorgon.

Det var inte borta i dag... Hon är ju ohalt i alla fall, men går det inte över om ett par dagar så ska jag kolla med hovis, men det är nog ingen större fara..

Liknande trådar

Träning Häromdagen så var jag inne hos veterinären med min 8 åriga valack. Han har en knäledsinflammation hb (stackaren)☹️ Vi röntgade 3 av 4...
Svar
2
· Visningar
502
Senast: Blyger
·
Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 223
Senast: TinyWiny
·
Hästhantering Unghäst… Har en 3,5 åring (blir 4 i juni i år) som jag köpte i somras. En ganska cool valack, inte varit rädd för traktorer... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 094
Senast: Piaff
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
2 990

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka