Världscupen 2024/2025

1000018845.webp

Såhär går poängomräkningen till, om någon känner sig sugen på lite matte medan de bygger om banan 😅

Om jag förstått uträkningen rätt kommer Epaillard ha 0 på söndag och Henke och Fuchs ligger på 2,5 OM de siffror stämmer som de sa i studion. Så inom ett nedslag!

Alltså jag fattar inte? Hur kan ekipage kvala in utan att tidigare hoppat på denna nivå? De första startande är ju kaos?

Alltså jag fattar inte? Hur kan ekipage kvala in utan att tidigare hoppat på denna nivå? De första startande är ju kaos?
För att det bara är västeuropeiska ligan och de amerikanska som går på 5* nivå, övriga gör det inte. Men ligorna har olika många ekipage som de får skicka.

Liknande trådar

Dressyr Jag kan inte hitta någon ”planer och mål för 2024”-tråd, annars hade det varit roligare att fortsätta i den men om någon annan hittar... 2
Svar
28
· Visningar
1 881
Senast: Hedwig
·
Dressyr Årets sista dag är här, utvärdering av 2024 pågår https://www.bukefalos.se/threads/hur-gick-det-med-era-planer-och-mal-for-2024.1532458/... 2
Svar
33
· Visningar
2 116
Senast: warg
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Svensk Galopp kan nu presentera tävlingskalendern för 2025. Totalt blir det 56 tävlingsdagar, vilket är fem dagar färre än under 2024.
Svar
0
· Visningar
59
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Pararyttaren Renée Claesson-Ribring kan titta tillbaka på 2024 med stolthet efter en imponerande debut i Paralympics. Nu står det klart...
Svar
0
· Visningar
57
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈