Världens lyckligaste matte!

jassica

Trådstartare
Maggans andra utställning igår gick kanon, eller egentligen är det ju hennes tredje, men jag räknar inte med den första eftersom det inte bliev någon riktig visning etc.

Hade inte så stora förhoppningar igår, men så kniper min lilla goa köttfärslimpa BIR1 och BIG1, hon skötte sig galant!! Dock var hon jättetrött när vi var in på BIS finalen, så jag ville inte kräva något av henne, så där blev vi placerade som 6a, men det är otroligt vad duktig hon är min lilla tjej.,

Bilder, kritik och lite mer info kan läsas på http://jaassica.blogg.se/

Senast ändrad:
Sv: Världens lyckligaste matte!

Tack, ja enligt mig är hon ju världens finaste:D Men hon är en jättego hund, trevlig och framåt.

Grattis!!! Vilken fin vovve du har :love:

Grattis! Så er och jag och mitt sällskap kommenterade att din var absolut finast tecknad. Hade ju samma domare. Synd att jag inte visste att det var du!

Fick också med mig bra resultat från Örebro, BIR och BIM valp, 2:a bh valp (totalt 9 valpar med), min BIR valp blev dessutom utplockade bland de 8 bästa i gruppen :). Mamma Leia blev BIM efetr att ha haft en lite lydnadsuppvisning ist för utställning :rofl:

Vad kul att det gick bra även för dig! Ja det var ju otur att vi inte visste vilka vi var!

Såg någon minut på lyduppvisningen, minns inte vad det var för hundras, men har för mig att tjejen som gick såg rätt ung ut, kanske blond.

Nääämen! Dig såg ju jag! Hihi! :D
Jag var där med min syster och hennes Russkiy Toy-valp. Eftersom han var enda i sin ras blev han BIR men fick även HP och bra kritik men åkte ut i BIG-ringen.

:banana:Grattis Grattis :banana:
Visst kännd de gött och bli BIG 1:a tycker de är roligare att vinna gruppen än och komma med i BIS.
BIS är ju bara ett plus.
Jätte fin hund ser väldigt bra ut =)

grattis! kul att det gick så bra för din basset som ändå ser relativt stram ut :)

Grattis!

Jag stog och tittade på bassettarna,tycker det är en häftig ras!
Så då måste jag ha sett dig!

Jag var också där och ställde ut,fick en kanondag..
Min blev BIS-1a i Veteranklassen!

grattis! kul att det gick så bra för din basset som ändå ser relativt stram ut :)

Ja hon är stram, om du menar på att hon inte är så skinnig. Det tycker jag är bra att hon inte är, jag vill ha en högre basset, och det är ju på tal att skk vill få upp dem, och inte ha dem så skinniga, och då har ju maggan en klar fördel.

Nej inget skinn som hänger ivägen här inte.

Tack till er allihopa, och vad kul för er som det också gick bra för!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka