Rc pudel? Pro plan opti någonting......med laxolja.luktar å gott zå tom jag kan tänka mig äta detHar testat men det duger inte, funderar dock om det inte finns något RC för kräsna hundar? Ska googla, tack.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rc pudel? Pro plan opti någonting......med laxolja.luktar å gott zå tom jag kan tänka mig äta detHar testat men det duger inte, funderar dock om det inte finns något RC för kräsna hundar? Ska googla, tack.
Ska kolla upp det. Laxolja vägrar hon.Rc pudel? Pro plan opti någonting......med laxolja.luktar å gott zå tom jag kan tänka mig äta det
Det förztår jag luktar urk, men detta torrfodret luktar inte en lax o det är heller inte fizkbazerat, för fizk o lamm foder luktar urk o ztinker i hela huzet zå det undviker jag att zervera för att jag zka zlippa kräkazSka kolla upp det. Laxolja vägrar hon.
Ska kolla upp den också, tack!Ger detta som godis till mina, de älskar det: https://djurvardag.se/produkt/platinum-adult-lamb-rice/
Finns i lite olika smaker.
Ja, hon är smal. Det går inte att vänta ut henne, hon äter ingenting och hon kräks, får ont i magen och blir otroligt slö. En bra dag åt hon kanske 5 torrfoderkulor, men med hjälp av medicin har vi nu fått igång henne och förhoppningsvis håller det i sig.Nu är jag inte något Royal Canin-fan, men det ska finnas ett foder från dom som är för kräsna hundar. Exigent något sådant ska det heta.
Annars är min fråga om hunden är smal ? Har den magproblem och måste äta regelbundet ? Annars skulle jag helt enkelt vänta ut alternativt ge en gång per dag. Den kanske helt enkelt får lite för mycket mat och inte hinner bli hungrig
Hört många hundar som gillar Platinum, som är ett senitorrt foder som ska lukta mycket - men jag vägrar pga priset och mina är inte kräsna och får 50/50 med färskfoder.
Äter hon bättre ute ? Alltså att få jobba för maten och få den som belöning ?Ja, hon är smal. Det går inte att vänta ut henne, hon äter ingenting och hon kräks, får ont i magen och blir otroligt slö. En bra dag åt hon kanske 5 torrfoderkulor, men med hjälp av medicin har vi nu fått igång henne och förhoppningsvis håller det i sig.
Nej, den är helt ointressant då också.Äter hon bättre ute ? Alltså att få jobba för maten och få den som belöning ?
Min hund äter det fodret sen 1 månad tillbaka och skulle kunna äta dygnet runt om han fick. Använder det också som belöning när vi tränar Han snor åt sig det så fort han får chansen..Jag fick en påse Britcare Lamm och alla fyrbenta i det här huset verkar vara galna i det, till och med kräsna katten använder påsen som träningsgodis då båda hundarna äter annan mat, dom gör i princip vad som helst för det