Världens dummaste hund?

Sv: Världens dummaste hund?

haha :D lite korkad voffe iaf, han förstår nog inte att bakbenen också är en del av kroppen :p
 
Sv: Världens dummaste hund?

Jag tycker det ser ut som hunden har beteendestörningar, men det kanske bara är jag.. :o
När h*n lägger upp huvudet på armstödet ser det nästan ut som att det sitter ett snöre i benet, mina hundar har aldrig lyft benet så... :confused:
 
Sv: Världens dummaste hund?

tror att nån har en tråd i benet som nån drar i, det är liksom ingen naturlig rörelse
 
Sv: Världens dummaste hund?

jag tycker den är hemsk :( om det inte är ett snöre så kan det ju handla om något neurulogskt fel t. ex hjärntumör. Jag läste om ett fall om en man med hjärntumör som endast kunde sitta och titta på när hans ena hand försökte strypa honom och den andra handen försökte hindra den första. Så kroppen kan ju helt klart behöva bete sig konstigt vid hjärnskador, och är det en sån hunden har, som gör att den blir så stressad av sin egen kropp tycker jag det är jättehemskt :cry: och har väldigt svårt att se det roliga i det.
 
Sv: Världens dummaste hund?

den filmen har det varit mycket diskutioner om. det sitter ett snöre fastknutet i benet ja.
 
Sv: Världens dummaste hund?

Den här videon har ju varit med i Americas Funniest Homevideos och då sa ägaren att hunden gjorde så där en gång varje kväll, varför visste de inte.
 

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
214
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 384
Senast: Troll
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 242
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp