Varit hos vet.

Yeah

Trådstartare
Efter att jag gått och varit nervös i flera månader så var det idag dags för dagen D, och nu är det äntligen överstökat så att jag kan andas ut. Harry har nämligen varit hos vet. idag för ögonlysning och patellaundersökning, och gick igenom utan anmärkning, och kvinnan som ögonlyste tyckte dessutom att han hade väldigt trevligt temperament. Så nu har Harry en väldigt glad matte som antagligen kommer sova hemskt bra inatt. ;) :D
 
Sv: Varit hos vet.

Tack så mycket båda två! Känns verkligen superskönt att ha det avklarat, optimist som jag är förväntade jag mig i princip att få åka hem utan koppel. :o
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 685
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 661
Senast: s957
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 833
Senast: __sofia__
·
Avel Detta är en ren nörd/intressefråga: Som de allra flesta vet finns det idag tre existerande, ursprungliga hingstlinjer hos engelska...
Svar
12
· Visningar
2 115
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp