Prillan

Trådstartare
var ute o tränade med unga tiken härom dan o tog lite kort.. vad skulle ni säga om ni mött det här ;)
x069.jpg
[/IMG]

Sv: Vargen...

VinterGrimaharley.jpg

Tyckte den påminde om den här bilden! :laugh: (Förutom att det råkar stå en westie bakom just detta vargexemplar :angel:)

Vilken rolig bild :) Lever din lille westie-farbror än eller är det en ny förmåga? Mitt minne är som ett såll.. :o

Näe..han tog vi bort den 3:e februari i år :(

Jag har en ny liten förmåga. Ian..han fyller ett i Januari :)

Ah, sorry to bring it up.. Vad roligt ändå att du hittat en ny westie, har för mig du var lite tveksam till rasens utveckling. Good luck med lille Ian då :)

Sorry TS, ska sluta trådkapa! :)

Du har rätt, och jag är fortfarande ganska kritisk..Men! Jag fick nys om en kull med väldigt intressanta linjer och jag kunde givetvis inte låta chansen glida ur händerna på mig.

Det blev en liten Ian och jag kan bara säga att jag är så himla himla nöjd. Han är vad jag förväntade mig och så mycket mer. Liten turbo, skitglad, social, totalt orädd för allt,självständig utan att bli oförig och en sjuhelsikes spårhund! Vi gick anlagsprovet när han var 9 månader och klarade det..En liten drömhund är han allt! Inte är han ful heller :):love:

Har tyvärr ingen ny bild, men snart fyller han 1 och då lär jag göra en liten tråd om fanskapet :D

Liknande trådar

Övr. Hund Där vi bor finns det mycket varg. Hunden här hemma brukar vara ganska känslig och kunna reagera starkt på saker i omgivningen. När vi...
Svar
16
· Visningar
1 065
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 740
Senast: Nota
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 337
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 223
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Bråkande hundar
  • Valp 2025