Ska in på apoteket nu, men jag har 57.....
Funkysocks har fina och bra också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska in på apoteket nu, men jag har 57.....
Ska kollaFunkysocks har fina och bra också
Jag vaknade och var hungrig föregående natt vilket jag hoppas bara var tillfällig förvirring. Jag kan inte börja äta klockan 03 när larmet ringer 05 (07 vissa dagar), å andra sidan kan jag inte sova hungrig heller .
Jag hoppas att det hjälper att jag precis petat i mig ett kokt ägg.
Å andra sidan, på dagtid äter jag något med 3-4 h mellanrum så det kanske inte är så underligt att kroppen säger "nej tack" till 9-10 timmar utan mat.
Kan du inte ha nåt lätt ligga vi sängen, en banan, kokt ägg eller nåt kex, kanske sån bevita eller vad nu reklamen säger att dom heter? Så du slipper resa på dig! Det skulle i alla fall underlätta om jag vaknade regelbundet (om det nu blir regelbundet) av hunger
Matfråga; hur är det eg med sushi? Är det ett jätte big no no eller går det bra i måtta? Jag har aldrig undvikit mat i den bemärkelsen, förra grav så åt jag brie. Men just sushi är ju en omdiskuterad fråga.
Sen är jag ju inte så långt gången om det gör någon skillnad?
Jag har varit så sjukt sugen på sushi nu ett tag så frågan är om det är ok eler om hag får överleva utan.
Från Livsmedelsverket:Matfråga; hur är det eg med sushi? Är det ett jätte big no no eller går det bra i måtta? Jag har aldrig undvikit mat i den bemärkelsen, förra grav så åt jag brie. Men just sushi är ju en omdiskuterad fråga.
Sen är jag ju inte så långt gången om det gör någon skillnad?
Jag har varit så sjukt sugen på sushi nu ett tag så frågan är om det är ok eler om hag får överleva utan.
Sushi är ingen fara bara den är färsk. Köp alltså inte i plastlåda på Ica, utan på restaurang.
http://www.livsmedelsverket.se/matvanor-halsa--miljo/kostrad-och-matvanor/gravida/
Åhh vad bra. Jag köper alltid bara direkt från restaurang som gör på beställning. Tycker såna färdiga från typ ICA är snuskiga. Då är här en som ska köpa sushi idagFrån Livsmedelsverket:
- Gravad, rökt fisk och sushi: ät nygjorda eller nyförpackade produkter. Kontrollera förpackningsdatum.
Har en kompis som typ levde på sushi med ena barnetÅhh vad bra. Jag köper alltid bara direkt från restaurang som gör på beställning. Tycker såna färdiga från typ ICA är snuskiga. Då är här en som ska köpa sushi idag
Åhh vad bra. Jag köper alltid bara direkt från restaurang som gör på beställning. Tycker såna färdiga från typ ICA är snuskiga. Då är här en som ska köpa sushi idag
Sushi är ingen fara bara den är färsk. Köp alltså inte i plastlåda på Ica, utan på restaurang.
http://www.livsmedelsverket.se/matvanor-halsa--miljo/kostrad-och-matvanor/gravida/
Läkare.Kan BM skriva ut lergigan Comp eller måste en läkare göra det?