Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Treårsbesök på bvc idag som pappan fick ta eftersom jag betraktas som pestsmittad med munsår ”on top”.
87cm, 11.75kg, följer sin kurva. I övrigt ”som alla andra”.
Vi hade besök vid 2,5 år, nästa är inte förrän vid 4! Känns som långt imellan!
Vi är hemma sen i onsdags. Det börjar kännas väldigt drygt att underhålla en 2.5 åring som är illpigg men snorig här hemma utan att kunna åka någonstans. Vi vågade oss ut på promenad idag men fick tjuriga blickar av promenerande pensionärer.
Samtidigt är det ju det som krävs för att få lugn i samhället. I morgon tänkte jag att vi skulle försöka med lite pyssel.
Vi har varit hemma sedan förra måndagen vi är portade från jobb och förskola hela familjen snorig och hostig, igår fick det bli vc för lillebror pga öron och hosta och det va som att komma till en spökstad. Insläppta via ambulansintaget pga smittorisk och sen sitta i ett eget rum och vänta, dock konstaterat att vi är drabbade av stora dagisbacillusken och inget annat. Väl inne på apoteket för att hämta medicin och paracetamol på recept för onda öron och hals så får man svaret att ALL paracetamol är slut eftersom folk bunkrat, hur fan tänker folk rent ut sagt?Vi är hemma sen i onsdags. Det börjar kännas väldigt drygt att underhålla en 2.5 åring som är illpigg men snorig här hemma utan att kunna åka någonstans. Vi vågade oss ut på promenad idag men fick tjuriga blickar av promenerande pensionärer.
Samtidigt är det ju det som krävs för att få lugn i samhället. I morgon tänkte jag att vi skulle försöka med lite pyssel.
Vi har varit hemma sedan förra måndagen vi är portade från jobb och förskola hela familjen snorig och hostig, igår fick det bli vc för lillebror pga öron och hosta och det va som att komma till en spökstad. Insläppta via ambulansintaget pga smittorisk och sen sitta i ett eget rum och vänta, dock konstaterat att vi är drabbade av stora dagisbacillusken och inget annat. Väl inne på apoteket för att hämta medicin och paracetamol på recept för onda öron och hals så får man svaret att ALL paracetamol är slut eftersom folk bunkrat, hur fan tänker folk rent ut sagt?
Barnen lär inte kunna gå på fsk nästa vecka heller men jag börjar känna mej piggare, dock är dom väldigt restriktiva på jobbet då chefen är i riskgrupp. Men samtidigt kan jag tycka det känns överdrivet när det handlar om vanlig förkylning, den ombildas ju liksom inte till Coronavirus.
Han kanske sträcker på sej nåt våldsamt som tonåring? Sammys kusin va pyttekort fram till 12års åldern. Mamman är jättekort och alla på hennes sida är runt 155cm långa så alla trodde han skulle förbli mini men sen hände nåt och nu är han 183cm som 15åring.Viktor är 3cm kortare än vad jag var i samma ålder, jag undrar hur liten han tänker bli
Vårt lilla troll fyller ju snart 3år
Ett Pippikalas vill hon ha och det enda hon önskar sig är Pippisaker
Visa bifogad fil 49453
Han kanske sträcker på sej nåt våldsamt som tonåring? Sammys kusin va pyttekort fram till 12års åldern. Mamman är jättekort och alla på hennes sida är runt 155cm långa så alla trodde han skulle förbli mini men sen hände nåt och nu är han 183cm som 15åring.
Hur lång är hans pappa?Ja vi får se. Annars får jag göra ponnyryttare av honom
Hur lång är hans pappa?
Viktor är 3cm kortare än vad jag var i samma ålder, jag undrar hur liten han tänker bli