Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj!! Stackars plutt, tur det inte tog värre. Men PK in och kolla tanden, för även om den inte är lös kan den riktiga tanden under ta skada. I alla fall är det bra att få en notering i journalen.Igår hade vi olycks-premiär. Viktor cyklade ner för altantrappan
Sår under näsan, på hakan och det blödde i tandköttet runt en tand men den sitter inte löst och han slutade gråta rätt snabbt. Så förhoppningvis blev han mest rädd!
Visa bifogad fil 31225
Oj!! Stackars plutt, tur det inte tog värre. Men PK in och kolla tanden, för även om den inte är lös kan den riktiga tanden under ta skada. I alla fall är det bra att få en notering i journalen.
Man vänder sig bort i 5 sekunder.. Visa bifogad fil 31404
Åh GrattisI blev storasyster för en vecka sedan och som hon har vuxit av det! Hon är så fantastiskt fin med lillebror (det är båda storasyskonen) och hon vill gärna hjälpa till med allt möjligt; hämta blöja, klappa, krama ❤
GrattisI blev storasyster för en vecka sedan och som hon har vuxit av det! Hon är så fantastiskt fin med lillebror (det är båda storasyskonen) och hon vill gärna hjälpa till med allt möjligt; hämta blöja, klappa, krama ❤
Projekt blöjfri fortsätter, Sammy har fått sina första boxershorts Idag under ”premiärturen” fylldes dom till bredden av nr 2, premiären skedde utomhus för säkerhets skull och det va nog smart.
Imorgon är det på det igen, ser fram emot att bara ha ett blöjbarn.
Funkar icke här, är man naken då kissas det lite praktiskt där man befinner sej och det har vi ingen lust med.Vi har 100% pott-träff naken utan hjälp.
0% med löst sittande byxor
Vi pottränar också. Började i måndags och har gjort stora framsteg!
Jag tycker att den här perioden (runt två år) är så himla rolig, många funderingar och frågor. Mycket handlar just nu om stor och liten; att I är stor och lillebror är liten. Av någon anledning vägrar I att sova just nu, fastän hon verkligen skulle behöva sova en stund på eftermiddagen. Får hoppas att hon ändrar sig om ett tag.
Det är roligt på så sätt att det kommer väldigt mycket ord, men den så kallade trotsen är inte rolig. Mitt tålamod är inte stort nu för tiden, han lyssnar sällan, sprutade nyss ner hela mig med vattenslangen fast jag sa nej/stopp flera ggr. Till slut blev ja arg, tog med mig ungen o gick in. Jag har försökt vara så pedagogisk och lugn men nu är tålamodet i botten vilket gör att jag känner mig tråkig som mamma. Samma om man är ute, så springer han iväg åt motsatt håll så får ofta jaga honom... Hans far var tydligen likadan!
Vi pottränar också. Började i måndags och har gjort stora framsteg!
Jag tycker att den här perioden (runt två år) är så himla rolig, många funderingar och frågor. Mycket handlar just nu om stor och liten; att I är stor och lillebror är liten. Av någon anledning vägrar I att sova just nu, fastän hon verkligen skulle behöva sova en stund på eftermiddagen. Får hoppas att hon ändrar sig om ett tag.