Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har testat att ha magsjuka. Det var ingen hit. Att försöka få en snart 2-åring att spy i hink är en utmaning.
Grattis!Då har Flisan också blivit 2år. Stora tjejen, vart tog tiden vägen?
Visa bifogad fil 29697
Motsatsen till Flisan då alltså, hon är allt annat än resonabelJulius har ju också haft kalas, fyller ju samma dag som Flisan. Stora killen nu och han har blivit så klok och resonabel Visa bifogad fil 29730
Har också en liten med ett sjuhelvetes humör. Jesus vad han kan bli arg! Totalt kolsvart i blicken, spänner sej stenhårt och vrålar rakt ut när han inte klarar nåt han tänkt han skulle klara. Sen lugnar han sej lika fort igen och tur är väl detMotsatsen till Flisan då alltså, hon är allt annat än resonabel
Jag vet ingen som kan bli så arg som henne
Klippa en tvååring.. Allt annat än enkelt men ser (såg) man ut som ett utegångsfår så är det inte mkt att välja på.
Trodde ungen skulle krypa ur skinnet
Vi började klippa Sammy när han va runt året och klipper var 8:e/10:e vecka ungefär. Hans hår växer som ogräs! Men han tycker det killas, så han vrider sej åt alla håll Fast jag klipper dock själv, han är inte jätteförjist i att andra tar honom i håret så det känns bäst att göra så.Cornelis föddes ju med långt hår så vi har gått till frisören regelbundet sedan han var ca 11 månader. Men känner att det nog nästan var tur att vi började så tidigt, det underlättar nu när han är större! Vi ska dit igen på måndag, då blir det nog väldigt kort hoppas jag (han har lång lugg i sin ”frisyr” och den klibbar fast nu när det är varmt ute)!
Vi började klippa Sammy när han va runt året och klipper var 8:e/10:e vecka ungefär. Hans hår växer som ogräs! Men han tycker det killas, så han vrider sej åt alla håll Fast jag klipper dock själv, han är inte jätteförjist i att andra tar honom i håret så det känns bäst att göra så.
Visa bifogad fil 30194
Här finns det hår...hon vägrar ha det uppsatt så vi får se om det blir kvar när värmen kommer.
Annars är det humör de lux på den här lilla. "joo, hon är ju tydlig med vad hon vill" mumlade stackars vikarien på förskolan häromdagen.
Mina systrar, vars äldsta barn börjar bli 15-16, tycker att det är utmärkt att fröken är så bestämd för dom menar att hon har en viss avskräckande effekt inför ev rosenskimrande drömmar om små, enkla, barn