V har normalt temp nu men är till och från supergnällig, svårt att veta varför. Jag har nu feber istället... Bah!
Krya på er!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
V har normalt temp nu men är till och från supergnällig, svårt att veta varför. Jag har nu feber istället... Bah!
Visa bifogad fil 25712
Idag blir han två
På föris fick de fruktsallad och grädde till Vs stora lycka. Han älskar grädde nästan lika mycket som glass
Visa bifogad fil 25712
Idag blir han två
På föris fick de fruktsallad och grädde till Vs stora lycka. Han älskar grädde nästan lika mycket som glass
Hur klarar ni vabruari? Vi har varit sjuka en hel del men lyckats hålla oss till helger/lediga dagar men nu har jag fått vara hemma 2 dagar med lilleman.
Cornelis var hemma i slutet av januari men peppar peppar hållt sig frisk sen dess!Hur klarar ni vabruari? Vi har varit sjuka en hel del men lyckats hålla oss till helger/lediga dagar men nu har jag fått vara hemma 2 dagar med lilleman.
Hur klarar ni vabruari? Vi har varit sjuka en hel del men lyckats hålla oss till helger/lediga dagar men nu har jag fått vara hemma 2 dagar med lilleman.
Visa bifogad fil 25712
Idag blir han två
Två veckor hemma i rad nu. Gäller hela familjen. Vi har dragit på oss ngt elände som tydligen går här nere. Sonen hade 40,7 i feber förra helgen och Flisan har vi fått dunka i ryggen vid tre tillfällen för att hon skulle få upp slemmet och kunna andas. Längtar till våren nu..
Grattis V
Här har troll varit sjuk i en v och varit hemma. Ska ringa vårdcentralen i morgon för hon börjar hålla sig för örat och säga ajajajaj.
Grattis!!!Visa bifogad fil 25712
Idag blir han två
Usch stackare! Jag och O hade influensan strax efter jul och var däckade typ en månad.
Usch stackarn. Öroninflammation är inte skönt.
Vad planerar ni att ge 2-åringarna i födelsedagspresent?
I ska få lite saker till sitt rum som fortfarande är lite kalt, men skulle vilja ge någon leksak också. Funderar på plusplus (som vi inte har alla hemma i nuläget).
Sammy ska få en rutchkana, han älskar att åka kanaVad planerar ni att ge 2-åringarna i födelsedagspresent?
I ska få lite saker till sitt rum som fortfarande är lite kalt, men skulle vilja ge någon leksak också. Funderar på plusplus (som vi inte har alla hemma i nuläget).
Vad är plusplus?Vad planerar ni att ge 2-åringarna i födelsedagspresent?