Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jobbigt!!! Sammy va också inne i en sån period lagom tills Caspian va nyfödd så då hade vi två som avlöste varandra Trodde på allvar att jag skulle förlora förståndet efter 1v men efter 2v så lugnade det sej och nu sover han som vanligt.Jag har ett barn som bara gråter ich skriker just nu. Så fort det är något så börjas det och så tar det inte slut. Samma sak på nätterna. Det gråts och skriks heeeeeela tiden. Inatt så sov vi kanske 1 h i sträck innan hon satte igång igen. Gud vad jag löngtar tillbaka till jobbet
Vi har kommit fram till vad det var. Jag bytte välling till ett annat fabrikat för ett tag sen för att våran sort var slut. Det är sen dess hon varit på det humöret. Igår bytade jag tillbaka till den gamla sorten och vips så sov hon hela natten och hon är på strålande humör. Så stackars liten har haft magknip varje natt i snart fyra veckorJobbigt!!! Sammy va också inne i en sån period lagom tills Caspian va nyfödd så då hade vi två som avlöste varandra Trodde på allvar att jag skulle förlora förståndet efter 1v men efter 2v så lugnade det sej och nu sover han som vanligt.
Ramsan ”det är en fas som går över” har man upprepat i huvudet några ggr nu
Men lilla dåVi har kommit fram till vad det var. Jag bytte välling till ett annat fabrikat för ett tag sen för att våran sort var slut. Det är sen dess hon varit på det humöret. Igår bytade jag tillbaka till den gamla sorten och vips så sov hon hela natten och hon är på strålande humör. Så stackars liten har haft magknip varje natt i snart fyra veckor
Känner igen det där. Hoppas att det blir bättre när vardagen är igång igen.Idag är det nästan vardag (föris har stängt) och V kom ur sängen vid 8 utan problem, yay! Imorgon måste han vara på föris 7.30 (har obligatorisk närvaro på högskolan) så vända tillbaka dygnet är ju av nöd...
Mycket humör sista dagarna, alla antydningar till ”nej” är katastrof, igår började han tom slå sig själv Mycket stora känslor som inte riktigt ryms i en liten liten kropp.
Hoppas att det gått bra! Så härligt när de är blöjfria! Jag tror att I också skulle kunna vara redo, men vi avvaktar lite.Lämnade en blöjfri trollunge på föris idag. Blir spännande att se hur det gått när jag ska hämta
En halv olycka hade det varit dvs hon sade till när det kommit ett par droppar.Hoppas att det gått bra! Så härligt när de är blöjfria! Jag tror att I också skulle kunna vara redo, men vi avvaktar lite.
Åh va skönt det vore om 1 va blöjfri!! Känns som vi borde ta tag i Sammys pottvanor.. Men han är nog inte riktigt redo ännu.Lämnade en blöjfri trollunge på föris idag. Blir spännande att se hur det gått när jag ska hämta