Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va äter era små på kvällen? O har börjat vägra sin ersättning på kvällen och istället vaknar han vrålhungrig vid 5. Vi äter middag typ fem sen lägger han sig 7. Vill inte ge macka då jag tycker att han äter tillräckligt av det på dagen.
Sammy äter youghurt eller gröt på kvällen (manna eller havre) ibland en smörgås också beroende på mate under dagen. Han har vägrat alla typer av ”barnmatsprodukter” sedan länge. Får det vid 19-19.30 sen direkt i säng och sover hela natten.Va äter era små på kvällen? O har börjat vägra sin ersättning på kvällen och istället vaknar han vrålhungrig vid 5. Vi äter middag typ fem sen lägger han sig 7. Vill inte ge macka då jag tycker att han äter tillräckligt av det på dagen.
Va äter era små på kvällen? O har börjat vägra sin ersättning på kvällen och istället vaknar han vrålhungrig vid 5. Vi äter middag typ fem sen lägger han sig 7. Vill inte ge macka då jag tycker att han äter tillräckligt av det på dagen.
Cornelis äter kvällsmat vid halv sex och inget mer förrän frukost vid åtta på föris eller ev lite tidigare om vi är hemma
Tycker du inte det blir långt mellan målen?
Njae han går ju o lägger sig vid ca sju och har läst att barnet inte bör vara för mätt vid läggdags, då har magen för mkt att jobba med och sömnen kan bli orolig. Men sen ska man ju såklart lyssna på sitt barn, men han verkar nöjd så ibland hungrig när han vaknar och är vi hemma äter vi då frukost lite tidigare, ska han äta frukost på föris kan han få någon ost/skinkskiva att äta på medans vi gör oss iordning
Flyttade diskussionen om julklappar till en redan existerande tråd på ämnet
https://www.bukefalos.se/threads/ju...ten-fran-vinterforaldrar-17-18-del-6.1474314/
/mod
Allt delas inte upp i egna trådar utan det mesta av uppdateringakaraktär stannar kvar i trådarna - däremot bryts diskussionsämnen ut för att dessa enklare ska kunna ses av alla och inte bara de få som läser varje separat föräldratrådVarför måste allt delas upp i egna trådar? Varför kan man inte få diskutera julklappar i ”sin” tråd? Alltså som vårtråd 2017 i detta fall!
Tråkigt när det inte blir slut på hostan, man vill ju att dom ska vara pigga och må bra! Sammy (jag och Caspian också) har precis varit megaförkylda.. Sammy har nog aldrig varit så jäkla dålig nån gång, satt i nästan 2v men nu är det på upphällningen och bara snorigt på nätterna lite lite hosta. Förskolebakterier är inte att leka med Vi är liksom inte vana vid såna eftersom Sammy inte går på förskola ännu.V hostar mer igen. Värdelöst. Får se om juluppehållet hjälper men antagligen inte, han verkar vara en sådan som hostar snarare än snorar
VC gör ju inget heller, lyssnar bara på lungorna så de inte låter astmatiska. Men kanske inte finns så mycket annat att göra.
Tråkigt när det inte blir slut på hostan, man vill ju att dom ska vara pigga och må bra! Sammy (jag och Caspian också) har precis varit megaförkylda.. Sammy har nog aldrig varit så jäkla dålig nån gång, satt i nästan 2v men nu är det på upphällningen och bara snorigt på nätterna lite lite hosta. Förskolebakterier är inte att leka med Vi är liksom inte vana vid såna eftersom Sammy inte går på förskola ännu.
Caspian klarade sej bäst, helamningen skyddar nog väldigt bra.