Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De var hemma 1 i natt och Flisan som sovit en stund på akuten var vaken till 4.
Stackars personalen på förskolan vågade knappt röra henne igår. Hur ska det bli idag då?
Tyvärr inte. Undvika att det blir någon typ av drag i armen men det är ju jättesvårtKan man hjälpa henne på något sätt?
Tyvärr inte. Undvika att det blir någon typ av drag i armen men det är ju jättesvårt
Fick hämta Cornelis tidigare från föris i måndags, hostan har eskalerat och han har fått feber... Ska ringa VC idag, vet inte riktigt hur dom kan hjälpa oss men dom sa att vi skulle återkomma om hostan inte gav sig...
Vi var på Vc under em, fick lunginflammation konstaterat så nu är det kåvepenin i sju dagar och hoppas det blir bättre...
Fick information om att det går både vattenkoppor och svinkoppor utöver förkylning med hosta på Flisans avdelning. Oh joy
Här rullar livet på. Julius har blivit väldigt kramig och gosig vilket han aldrig tidigare varit.
Förskolan fungerar jättebra men jag funderar på det här med vantar nu när det blir kallare och de är ute. Har man för tjocka vantar kan han ju inte använda händerna till någonting. Vad har ni på era små nu och när det blir ännu kallare?
Min svärmor stickade två par i merinoull. Inte så tjocka men dem håller varmt.Här rullar livet på. Julius har blivit väldigt kramig och gosig vilket han aldrig tidigare varit.
Förskolan fungerar jättebra men jag funderar på det här med vantar nu när det blir kallare och de är ute. Har man för tjocka vantar kan han ju inte använda händerna till någonting. Vad har ni på era små nu och när det blir ännu kallare?
Dubbelstickade ull från polarn.
Men det är svårt med vantar när man är liten.