Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ser era nattningsrutiner ut? Kan pappan söva barnet på kvällen? Här är det bara jag och amma till sömns som duger. Vore skönt om pappan kunde natta med men jag vet inte riktigt hur vi ska få till det...
Hur ser era nattningsrutiner ut? Kan pappan söva barnet på kvällen? Här är det bara jag och amma till sömns som duger. Vore skönt om pappan kunde natta med men jag vet inte riktigt hur vi ska få till det...
Jag ammar också till sömns, sambon kan natta om jag inte är hemma (är i stallet ibland lite senare) men dels tar det lite tid med skrik. Enklast är om han knyter på sig sjalen, försöker han med "mina" rutiner fast med flaska i sängen blir C hysterisk! Har funderat en del på detta senaste dagarna, skulle helst vilja undvika välling, tror inte det tillför barnet speciellt mkt men känns ändå ibland som att det skulle vara en bra ide, för hur ska vi lära cornelis somna sen utan amnig?!
Flisan somnar vid halv nio nio oavsett vem som håller så länge hon fått mat innanHur ser era nattningsrutiner ut? Kan pappan söva barnet på kvällen? Här är det bara jag och amma till sömns som duger. Vore skönt om pappan kunde natta med men jag vet inte riktigt hur vi ska få till det...
Vi gav inte sonen välling och kommer inte ge F heller. Det blir ersättning istället.Jag ammar också till sömns, sambon kan natta om jag inte är hemma (är i stallet ibland lite senare) men dels tar det lite tid med skrik. Enklast är om han knyter på sig sjalen, försöker han med "mina" rutiner fast med flaska i sängen blir C hysterisk! Har funderat en del på detta senaste dagarna, skulle helst vilja undvika välling, tror inte det tillför barnet speciellt mkt men känns ändå ibland som att det skulle vara en bra ide, för hur ska vi lära cornelis somna sen utan amnig?!
Vi gav inte sonen välling och kommer inte ge F heller. Det blir ersättning istället.
En annan fundering är hur fasen det ska fungera nattetid när jag jobbar sen. Sambon sover sm en stock och vaknar inte alls när Märta vaknar och vill ha mat/tröst/närhet... kommer bli jobbigt om hon inte börjar sova bättre och längre än vad hon nu gör. Nu vaknar hon fera gånger varje natt och vill snutta.
Två läkare som kliar sig o huvudet till vad grundorsaken kan vara. Ny antibiotika i tio dagar och fyra rör med blod är tagna på lillan. Nästa vecka får vi reda på svaren och vad nästa steg blir.
Överläkaren tror inte på mp-allergi och tycker att jag ska testa att använda lite mjölk i min mat. (dvs när hudinfektionen stillat sig).
Jag ammar också till sömns, sambon kan natta om jag inte är hemma (är i stallet ibland lite senare) men dels tar det lite tid med skrik. Enklast är om han knyter på sig sjalen, försöker han med "mina" rutiner fast med flaska i sängen blir C hysterisk! Har funderat en del på detta senaste dagarna, skulle helst vilja undvika välling, tror inte det tillför barnet speciellt mkt men känns ändå ibland som att det skulle vara en bra ide, för hur ska vi lära cornelis somna sen utan amnig?!