Kul att fler gillar det Tydligen är det ett namn som är vanligare att man har som andranamn än som tilltalsnamn@Diremone fint namn, det heter vår tjej i tredje namn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul att fler gillar det Tydligen är det ett namn som är vanligare att man har som andranamn än som tilltalsnamn@Diremone fint namn, det heter vår tjej i tredje namn
Min farmor heter det i tilltalsnamn och vi tycker det är så fint så ville gärna ha med det namnetKul att fler gillar det Tydligen är det ett namn som är vanligare att man har som andranamn än som tilltalsnamn
@kakan89 hoppas du fick sova gott en stund!
Ni kloka människor! Jag håller på att gå under (eller förmodligen inte, men det känns så), lilla damen äter sedan ett par nätter varannan timme nöjd och glad på dagarna (och nätterna). Vaknar 08 sover middag 10:30-13:00 ca, sover ca 15:30-16:30 o sover sedan för natten vid 20. På dagarna äter hon som vanligt, oftast före o efter vila.
Hon är född 21/3 och drygt 2 1/2 månad.. Jag är en zombie
I veckan beställde jag retropi tygblöjor, fem för o prova.. I går beställde jag fyra Alvababy med inlägg då. Får för mig att Alvababy ses som lite sämre tygblöjor "kinablöjor", men retropi som är svenska tillverkas med i Kina. Beställer lite olika för o prova, men Alvababy var väldigt söta till ett helt överkomligt pris fast man får fixa med inläggen. Är sugen på o prova imsevimse prova på paket med men får vara till nästa månad om jag inte hittar begagnade (får köpa lite i taget eller vinna på lotto först )
Skönt med lite sömnSov från 19-21 när jag vaknade och var hysteriskt kissnödig. Kunde inte somna om igen men som tur var hade jag fått en till insomningstablett så då sov jag mellan 22-00. Sen toa igen och på med vetekudde på magen och kunde faktiskt sova fram till 02. Sen var det kört, tror morfinen gick ur kroppen då.
Känner mig lite mer utvilad än igår iaf. Värkarna envisas med att komma var 8-10 minut.
Vet inte vad kroppen sysslar med ner på 4-6 minuter mellan värkarna sen paus 30 min och så kör vi en kvart i mellan. Får nog ringa förlossningen igen men ska ta och laga lite lunch först.
Inte gått promenad på flera dagar, laddade upp med amning och blöjbyte. Sä ösregnar det när jag väl kommer ut tur att det finns regn"kläder"!
Men regn ska bara komma på nätterna...
Mina värkar kom också väldigt oregelbundet. När jag åkte in för kontroll var jag öppen 5 cm och blev inlagd. Värkarna fortsatte att vara oregelbundna under hela förlossningenVet inte vad kroppen sysslar med ner på 4-6 minuter mellan värkarna sen paus 30 min och så kör vi en kvart i mellan. Får nog ringa förlossningen igen men ska ta och laga lite lunch först.
Heja bebis!!!!Värkar var tredje minut. Är påväg till förlossningen nu.
Värkar var tredje minut. Är påväg till förlossningen nu.
Lycka till!!!Värkar var tredje minut. Är påväg till förlossningen nu.