Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja heja!Värkar var tredje minut. Är påväg till förlossningen nu.
Märta har kommit på att det här med att sova på dagen är onödigt. Läser att de ska sova mellan 16 och 19 timmar/ dygn men Märta är vaken nästan hela dagen.. börj jag vara orolig?
Jag blir glad när E börjar äta mindre på natten igen. Men hon sover max 4-5 timmar på dagen så hon kan ju inte vänt dygnet... Tillväxtfas??? Kan det vara därför??
Hovis idag Zzzzz
Stort grattis04.20 i morse kom vår prins. Vi åkte in igår vid 13 med värkar var 3 minut. Fick gå en sväng vid 16 för värkarna avtog. Då öppnade jag mig 2 cm på en timme. In på förlossningen. 11 h senare hade bäbis äntligen kommit i läge. Hade värkar varannan minut i 12 h. Hade inte klarat det utan min underbara sambo och den fantastiska barnmorskan. Vid 4 fick jag äntligen börja ta i och vid 04.20 var han ute.
Kommer mer/bättre uppdatering sen. Vi ska försöka sova lite nu.
04.20 i morse kom vår prins. Vi åkte in igår vid 13 med värkar var 3 minut. Fick gå en sväng vid 16 för värkarna avtog. Då öppnade jag mig 2 cm på en timme. In på förlossningen. 11 h senare hade bäbis äntligen kommit i läge. Hade värkar varannan minut i 12 h. Hade inte klarat det utan min underbara sambo och den fantastiska barnmorskan. Vid 4 fick jag äntligen börja ta i och vid 04.20 var han ute.
Äntligen!!! Grattis!!!04.20 i morse kom vår prins. Vi åkte in igår vid 13 med värkar var 3 minut. Fick gå en sväng vid 16 för värkarna avtog. Då öppnade jag mig 2 cm på en timme. In på förlossningen. 11 h senare hade bäbis äntligen kommit i läge. Hade värkar varannan minut i 12 h. Hade inte klarat det utan min underbara sambo och den fantastiska barnmorskan. Vid 4 fick jag äntligen börja ta i och vid 04.20 var han ute.
04.20 i morse kom vår prins. Vi åkte in igår vid 13 med värkar var 3 minut. Fick gå en sväng vid 16 för värkarna avtog. Då öppnade jag mig 2 cm på en timme. In på förlossningen. 11 h senare hade bäbis äntligen kommit i läge. Hade värkar varannan minut i 12 h. Hade inte klarat det utan min underbara sambo och den fantastiska barnmorskan. Vid 4 fick jag äntligen börja ta i och vid 04.20 var han ute.
Åh grattis04.20 i morse kom vår prins. Vi åkte in igår vid 13 med värkar var 3 minut. Fick gå en sväng vid 16 för värkarna avtog. Då öppnade jag mig 2 cm på en timme. In på förlossningen. 11 h senare hade bäbis äntligen kommit i läge. Hade värkar varannan minut i 12 h. Hade inte klarat det utan min underbara sambo och den fantastiska barnmorskan. Vid 4 fick jag äntligen börja ta i och vid 04.20 var han ute.