Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad bra! Stå på dig! Fick åka till kvinnokliniken sist eftersom de inte sytt ordentligt. Det var inte alls bra, fick ny tid på operation och de fixade till det kunde inte rida på hästen obehindrat innan för jag fick skavsår och sex? Nej....Japp, blev "ej ua" på efterkontrollen, ska till kvinnokliniken i juli, fick tid där häromdagen!
Vad bra! Stå på dig! Fick åka till kvinnokliniken sist eftersom de inte sytt ordentligt. Det var inte alls bra, fick ny tid på operation och de fixade till det kunde inte rida på hästen obehindrat innan för jag fick skavsår och sex? Nej....
Efter denna förlossningen sydde de mycket noga eftersom jag var väldigt väldigt noga med att påtala detta.
Samma här. Det går åt många kräktrasorÄr ju inte lönt att klä på vare sig mig eller bebis för tillfället. The glory of having a kräkbebis
( ja svengelskan va med avsikt )
Ja vart man än går hänger det en trasa över axelnSamma här. Det går åt många kräktrasor
Alltså jag vet inte vad jag kan äta längre. Oskar har ont i magen idag igen Igår var en bra dag. Funderar på om det är mjölken jag dricker.
Vet inte om du testat Sempers magdroppar? Sammy har också problem med lite knip och gaser för tillfället och jag fick tips om dom av bvc och tycker det börjar hjälpa nu efter ett par 3 dagar.Alltså jag vet inte vad jag kan äta längre. Oskar har ont i magen idag igen Igår var en bra dag. Funderar på om det är mjölken jag dricker.
Nu är ju inte jag utbildad men förstått att mjölk ofta är boven i dramat...
Vet inte om du testat Sempers magdroppar? Sammy har också problem med lite knip och gaser för tillfället och jag fick tips om dom av bvc och tycker det börjar hjälpa nu efter ett par 3 dagar.
Jag kan prova. Det är på kvällen det blir problem. Oftast behöver han rapa eller så är det rejält med gaser. Får prata med bvc. Igår grät vi båda två innan det släppte.
Det här är inte min bästa dag.
Vaknade med 40,2 i feber (kan man ens ha så hög feber på morgonen ). Som bonus på det så är jag bortrest med barnen, sambon har åkt hem till Sthlm för att jobba så jag är ensam med barnen till fredag. Jag brukar verkligen inte gnälla men HUR ska det här gå till?!
Vågar man ta alvedon och Ipren när man ammar? Ringde vårdupplysningen men hon sa bara att jag måste till läkare för att få svar på om jag får kombinera dem nu. Läkaren är inte riktigt ett alternativ för en sådan fråga (dvs jag kommer inte ta med en vild 3 åring och en rastlös 3 mån ensam på en biltur till läkare. Plus sitta i ett väntrum sen).
Vaknade med 40,2 i feber (kan man ens ha så hög feber på morgonen ). Som bonus på det så är jag bortrest med barnen, sambon har åkt hem till Sthlm för att jobba så jag är ensam med barnen till fredag. Jag brukar verkligen inte gnälla men HUR ska det här gå till?!
Vågar man ta alvedon och Ipren när man ammar? Ringde vårdupplysningen men hon sa bara att jag måste till läkare för att få svar på om jag får kombinera dem nu. Läkaren är inte riktigt ett alternativ för en sådan fråga (dvs jag kommer inte ta med en vild 3 åring och en rastlös 3 mån ensam på en biltur till läkare. Plus sitta i ett väntrum sen).