Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Suga ut så det ligger mjölk i pipen på nappflaskan så hon får några droppar mjölk på tungan när hon får flaskan i munnen? Det kanske triggar sugreflexen.Bra tips på hur man får det rara flickebarnet att förstå hur man suger på flaska? (provat mam och medela)
Hon vill ju inte suga på napp heller så hon har väl inte "knäckt koden".
Bra tips på hur man får det rara flickebarnet att förstå hur man suger på flaska? (provat mam och medela)
Samma här, provade senast i förmiddags... Har försökt finta henne vid bröstet, trycka ut lite mjölk i munnen på henne... Hade varit trevligt om hon tog flaska när jag lämnar hemmet ibland och så pappa med kunnat mata. Har lite till utpumpat så ska prova igen lite senare och i morgon. Har mam flaska funderar på om det hjälpt o byta flaska/napp...
O ja ett par gånger... Det resulterade i mycket arg bebis till mamman kom hem med äkta vara, alla gångerHar ni testat att pappa ger flaska och du inte är i närheten? Cornelis tog inte flaska från mig i början, men sambon hade inga problem att ge!
Tutt-kudden är stora favoriten här hemma. Allra mest om man har lite ont i magen då duger inget annatHan gillar tutte Gärna medan han sover också. Om inte i munnen så under huvudet
Jag fick mens igår, på självaste midsommar. Jippie lixom! Trodde jag fick det för 4-6 veckor sen men då blödde det bara lite i några timmar. Det blöder inte mkt nu heller men i alla fall hållt på sen igår. Jag har hört av både bm och andra att man ofta blöder mer efter förlossning, men jag blödde lite innan jag blev gravid och ännu mindre nu?! Helammar ju än, vet inte om det kan ha betydelse?
Jag är förvånad att min mens inte kommit än... Har fått den ganska tidigt efter båda de andra barnen (men kommer inte ihåg när, bara att jag tyckte det var tidigt)... Har molvärk ibland över äggstockarna så tror inte det dröjer väldigt länge till.... Känns som det börjar jobba igång.
Har kommit fram till att loppan är som jag, sover allra bäst på sidan. Så hon ligger bredvid mig i sängen och sover hur gott som hellst just nu. Men ve o fasa om jag flyttar på mig, det gillas inte det minsta.
Vi hade lite väl mysigt i förrgår kväll och lyckades spräcka ett blodkärl i underlivet. Har blödit lite till och från sen dess. Sjukt irriterande. Kanske borde väntat lite längre än tre veckor efter fl
Bra tips på hur man får det rara flickebarnet att förstå hur man suger på flaska? (provat mam och medela)
Vi hade lite väl mysigt i förrgår kväll och lyckades spräcka ett blodkärl i underlivet. Har blödit lite till och från sen dess. Sjukt irriterande. Kanske borde väntat lite längre än tre veckor efter fl
Här har inte heller blivit något, torra slemhinnor o noll lust. Det kommer!!! Har du varit på efterkontroll?Vi har inte vågat än, eller snarare jag. Rädd för att det ska göra ont eftersom jag blev rätt mkt sydd :/
Vi hade sex första gången förra veckan, och fasen rent ut sagt! Det kändes som en befrielse. Vi har inte haft sex sedan första halvan av graviditeten eftersom jag fick småblödningar varje gång (berodde på ytliga känsliga blodkärl som brast)Skönt att man inte är ensam om att få tillbaka lusten tidigt Jag blir lika lycklig för varje stygn som ramlar dän.
Här har inte heller blivit något, torra slemhinnor o noll lust. Det kommer!!! Har du varit på efterkontroll?
Ammat varannan timme sedan sex o gårkväll. O nu kommer de stora barnen upp. Jag är skittrött, har begynnande huvudvärk och är på dåligt humör o håller knappt ihop. Nu ska jag sparka upp mannen ur sängen och se till att liten inte sover mer än hon brukar på dagen så att hon vänder dygnet (ja, så tänker jag). Ökningsperiod igen?