Igår hände det... Ett "Hej tjockis!" när jag kom in i fikarummet. Seriöst?
Grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igår hände det... Ett "Hej tjockis!" när jag kom in i fikarummet. Seriöst?
Åh vad smidig den ser ut! Jag har mycket mer putmage och vi hade ju samma mått sist. Jag hade 28 nu i v 28.Nu är det bara 12v kvar till BF.. Går in i v28 idag Bebisens rum är nästan färdigt. En strykning med färg till bara och möblering. 7v kvar att jobba
På måndag är det dags att träffa BM igen, ska bli kul att se hir mycket bulan ökat. Jag har gått ner 1kg sedan jul men magen har blivit större? Har visserligen ingen vidare aptit, känner mej mätt nästan direkt.
Bild på bulan:
http://s651.photobucket.com/user/maria53/media/Mobile Uploads/2015-10/122E31D9-0D44-42B2-B23F-863F5048F43E_zps51b9ozhe.jpg.html
Åh vad smidig den ser ut! Jag har mycket mer putmage och vi hade ju samma mått sist. Jag hade 28 nu i v 28.
Besök hos bm igår, sf-mått 24cm i vecka 25 och bebbens hjärta slog 150slag/min
Jag har börjat fundera lite på vilken skötväska vi ska köpa men hittar ingen jag vill ha har ni några tips på snygga och praktiska väskor? Helst inte över 1000kr
Jag förstår dig, det är väl lite så det känns med min äldre också (hon är 8) hon är dessutom helt hemsk att sätta igång, 174 med vigör, energi och studs som värsta ponnyn, lär väl inte lira ihop med noll muskler.. Lär säkert också missa breeders med femåringen men känns iaf bra att inte helt stryka, kul att ha ngt mål.Det verka variera över tid vad som ger en trubbel har jag märkt... Har ibland jobbigt med promenader- men just nu får jag mest ont av att sitta. Stol eller sadel spelar mindre roll...
Breeders la vi ner redan som 4 åring... Förra året låg jag väl ett år bakom och tävlade 1m rundor. När jag blev gravid skaffade jag proffsjockey till hoppandet och tänkte att hästen skulle avancera. Tyvärr har inte det blivit så. Inser att om vi ska tillbaka och ha chans att tävla igen måste jag lägga tid på pay and jump i några månader.
Nej- jag vill nog mest att det ska kännas kul att börja rida sen. Att inte behöva börja med att rida igång eller rida till hästen. Man vet ju inte hur länge man blir borta från stallet efter förlossning. Förra gången gick jag över 2 v och sen tog det 3 v efter snitt innan jag satt upp och skrittade igen. Och några veckor till innan jag red vettigt. Så från bf är det ju mot två månader som man kanske inte rider ordentligt... Om man sen inte kan rida sista två månaderna så är det plötsligt 4 månader hästen ska stå. Känns inte bra!!
Men alltså va!! Jag kommer flyga i taket om det händer, vilka stolpskott!! På mitt jobb är det fortfarande bara min chef och min närmaste kollega som vet. Vill ha det så för evigt!!Igår hände det... Ett "Hej tjockis!" när jag kom in i fikarummet. Seriöst?
Jadu, fråga mig inte Känns bara som att jag alltid levt såhär och haft denna magen.. Såg en bild från i våras och stanna upp riktigt och kolla, är det verkligen JAG? Det jag tycker är jobbigast nu är alla sammandragningar.. Har haft rätt mycket under ganska lång tid, inget jag har störts av innan men nu blir jag helt "tagen" av dom, flåsar & får koncentrera mig så jag inte kissar på mig.. Mindre glammigt. Som tur är så gör dom inte ont så enligt BM är det helt normalt.
Jag ligger ungefär 1 vecka före dig, är på 31+4 idag.
Har du mer fostervatten, större moderkaka o allt det också? I så fall släpar du runt på en hel del du också, och kanske mina 2 väger lika mycket tillsammans som din ensamma i slutändan.. Förstår verkligen om det är tufft för dig!
Håller tummarna att er bebis håller sig stabil o inte ökar nu
Jag har börjat fundera lite på vilken skötväska vi ska köpa men hittar ingen jag vill ha har ni några tips på snygga och praktiska väskor? Helst inte över 1000kr
Haha, känner detsamma. Kikar på kort tagna innan jag blev gravid, kämpade ner alla gravidtetskilon efter mellanbarnet och snart är det dags igen. 18 månader tog det sist att gå ner mellan 35 - 40 kg
Nja, tror inte att jag har mer än dig som bär två .
Men har redan gått upp 27 kg, vet du vad du gått upp? Jag väger mig inte lika frenetiskt denna gång eftersom jag vet att jag kan gå ner allt även om det tar tid. Förra gången grät jag vid varje vägning, och ändå plågade jag mig själv med att väga mig vid varje besök på MVC. Idiotiskt egenligen
Jag skulle helst vilja ha en skötväska från Littlephant men de är lite väl dyra så det blir nog en Skip Hop Viktigt med en praktisk och SNYGG väska ju
Skitsnygg!!! (Tror din sambo kompromissade en hel del jag)Jag köpte en OiOi Buffalo, de hade rea på den där vi köpte vagnen och vi fick plus det 10% så gav 900 för den. Inte speciellt billigt men jag gillar den massor och sambon tyckte också den var dög Jag ville ha något som inte såg ut som en typisk skötväska och sambon ville ha något som inte enbart såg ut som en handväska. Jag tror han kompromissade mest dock
Säljaren skrattade när vi sa att det blev den i den färgen, det är nämligen typ exakt samma färg som jag har på håret
Såhär ser den ut
Skitsnygg!!! (Tror din sambo kompromissade en hel del jag)