Till roligare grejer! Det är spökafton i Landskrona idag, tänkte dra med sambon och åka ner. Det är alltid mysigt och brukar vara en del aktiviteter och fint pynt!
Gillar inte att det börjar bli kallt (ÄR kallt) men det är ändå rätt mysigt att behöva klä på sig varmt och känna den där bitande kylan i kinderna när man går ut
@Magnum angående tablettsväljandet! Jag är precis som du, jag får inte ner det och kräks också om jag skulle försöka tvinga! Mina illamåendetabletter får jag tack och lov oftast ner, de är så små. Ja, förutom sist då eftersom jag tänkte att jag skulle svälja den med mjölk
..ångrade det beslutet lika fort igen! Men jag struntar helt enkelt i att ta tabletten om jag inte får i mig den, försöker igen senare och går det inte så går det inte. Hellre att jag inte kräks än att tvinga i sig något och sen ändå få upp den igen. Kiddot klarar sig nog ändå
Jag tar dessutom inget annat än vitamintabletter för kvinnor/gravida. Två sådana är dagligt rekommenderat intag på i alla fall folsyra. Men den var viktigast fram till v 12 har jag läst, så nu känner jag inte att jag dör om jag bara tar en eller ingen alls någon dag. Försöker äta grönt istället (också)